Ihan vähän nyt ikävä Julienia ja 1-0 nyhjäyksiä.
Joo, eihän näitä pelleilypelejä jaksa. Eihän näitä edes lasketa virallisiin tilastoihin.Ihan vähän nyt ikävä Julienia ja 1-0 nyhjäyksiä.
Joo, avoimilla ovilla painetaan, ja Kakko ei saa luotua pienintäkään uhkaa. Kakko ei kuitenkaan vuoda omaankaan päähän, eli sillä tavalla ihan hyvä täytepala rosterissa, vaikka valtava pettymys tämä kausi totta kai onkin ollut so far.Oonks mä ottanut yhden saunaoluen liikaa mutta eihän tota Kakkoa meinaa edes kentältä löytää, täysin tilanteiden ulkopuolella koko ajan?!?
Laine kuitenkin erottui koko ajan...
Tässä ottelussa tulee vielä lisää börsää.Mun jengi Dallas hävis eilen 7-4. Nyt siskon jengi on tappiolla samoilla lukemilla
"Ohhoh"
Muistankohan väärin: viime kaudella Ullmarkin taakse tehtiin vasta pudotuspeleissä yli viisi maalia yhdessä ottelussa. Eli runkosarjassa korkeintaan viisi ja sekin tyyliin 1-2 kertaa. Nyt siis jo seitsemän mennyt Ullmarkin taakse.
Huomenna sitten äidin tai isän joukkueen vuoro?Mun jengi Dallas hävis eilen 7-4. Nyt siskon jengi on tappiolla samoilla lukemilla
"Ohhoh"
Höhöö, eipä tullutTässä ottelussa tulee vielä lisää börsää.
Höhöö, eipä tullut
Bruins on Helkama Raisu.Rangers on Pesosen mukaan vain nelisylinterinen? Ajattelin, että vähintään kasikone...
Lienee yksipyttyinen?Bruins on Helkama Raisu.
Jep. 50cc, mutta vähän viilattu.Lienee yksipyttyinen?
Varmaan päheet äänet, kaksitahti ja helvetillinen öljynkatku?Jep. 50cc, mutta vähän viilattu.
Tuo on Edmonton.Varmaan päheet äänet, kaksitahti ja helvetillinen öljynkatku?