Elchubagabra
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Nashville
Mulla tulosveto kiinni, ”vähän” on vielä matkaa.1-1 ei pääty tänään, sen lupaan.
Mulla tulosveto kiinni, ”vähän” on vielä matkaa.1-1 ei pääty tänään, sen lupaan.
Edmontonissa sittenkin suomalaisia skoutteja kuulemma! Välittäkää tämä tieto jääkiekkojumalille niin on puntit tasan
Jänmarkistahan kuoriutuu McDavid...Jänmark ollut kyllä peto tämän finaalisarjan jälkimmäiset pelit.
Kun ois sinun lupauksesta kiinni tulos. Kun voi pisteet muuttua..1-1 ei pääty tänään, sen lupaan.
Jos Florida häviää, niin mitenköhän kommentoivat.Vähän toivon sellaista monen jatkoajan eeppistä kamppailua, jossa ratkaisu tulee jostain Nursen hanurista omiin. Eiköhän tässä käy kuitenkin niin että toisessa erässä jompikumpi joukkue tekee kolme ja sitten kolmas erä menee takaa-ajoon joka jää maalin päähän.
Onko sukua Sam Reinhartille?Onko Paul Reinhart änärin hitain luistelija?
Taitaa olla ku on kummiskin päälle 60vOnko Paul Reinhart änärin hitain luistelija?
Oli jo lähellä, näitä ei lasketa..Ai että, tolppa :D
Paitsi Okposoa en oikein ymmärrä. Hemmetin hidas. Pakko olla jengin hitain ja kankein.Floridan nelonen tullut kyllä tekemään hommia tänään
Joo sori. Hyvä minä.Taitaa olla ku on kummiskin päälle 60v
FaijaOnko sukua Sam Reinhartille?