Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Soittavatko yhden alkoholittoman jälkeen paikallisradioon?Juhlii ku Tappara. Vähän skumppaa ja sitten AlePubiin yksille.
Soittavatko yhden alkoholittoman jälkeen paikallisradioon?Juhlii ku Tappara. Vähän skumppaa ja sitten AlePubiin yksille.
BobiKuka sai toisena tämän kannun? Olen ketjun seurannan varassa.
Se on Kimmo Timonen joka saa toisena tämän kannun!Kuka sai toisena tämän kannun? Olen ketjun seurannan varassa.
Tälläkin palstalla taidettiin ainakin erään toimesta muutamia vuosia sitten huudella, ettei Barkov ole riittävän ilkeä voittamaan. Tällaisen rottailun se vaati että saatiin mies SC-valmiuteen.Sieltä se koira paljasti tosi paikan tullen karvansa, älyttömän itsekäs omaan napaan tuijottelija tääkin #16.
viesti sisältää sarkasmia
Lainehan lähti 2016 tunti pelin jälkeen perheen kaa pizzalle =DJuhlii ku Tappara. Vähän skumppaa ja sitten AlePubiin yksille.
Se oli Kimmo Timonen joka saa toisena tämän kannun!!!Kuka sai toisena tämän kannun? Olen ketjun seurannan varassa.
Halasivatko pelaajat Kimmo Timosta, vai vain toisiaan?Se on Kimmo Timonen joka saa toisena tämän kannun!
Sieltä se koira paljasti tosi paikan tullen karvansa, älyttömän itsekäs omaan napaan tuijottelija tääkin #16.
viesti sisältää sarkasmia
Väärin voitettu ja juhlittu.Eikö yleensä mennä joukkueen luokse kannun kanssa ensin, niin Barkov lähtee yksin vaan kierteleen. Väärin nostettu.
Olisi ainakin helpompi keittää nakkeja kiukaalla kun olisi pelkkä kuppi.Oon aina miettinyt, että kuinka ikävältä tuo kannun kuppiosa on nostaa. Luulisi tuntuvan sormissa.
Kukaan ei ilmeisesti ole ikinä kaatunut kannun kanssa. Olisi kyllä ikonista, jos menisi kahteen osaan tuolla jäällä.
Oon aina miettinyt, että kuinka ikävältä tuo kannun kuppiosa on nostaa. Luulisi tuntuvan sormissa.
Kukaan ei ilmeisesti ole ikinä kaatunut kannun kanssa. Olisi kyllä ikonista, jos menisi kahteen osaan tuolla jäällä.
Sehän toimi kuten pitikin.Jotenkin jaksaa nyt hymyilyttää aika paljon tämän ketjun otsikko.
Toi kannun Suomeen, joten enemmin pitäisi kiittää tuosta.Jotenkin jaksaa nyt hymyilyttää aika paljon tämän ketjun otsikko.