Otteluseuranta 24.–25.6.2024 – Connor McDavidin historiallinen ilta?

  • 33 130
  • 671

Waluigi

Jäsen
Sieltä se koira paljasti tosi paikan tullen karvansa, älyttömän itsekäs omaan napaan tuijottelija tääkin #16.

viesti sisältää sarkasmia
Tälläkin palstalla taidettiin ainakin erään toimesta muutamia vuosia sitten huudella, ettei Barkov ole riittävän ilkeä voittamaan. Tällaisen rottailun se vaati että saatiin mies SC-valmiuteen.

Vähän kyllä noloa tällainen numeron tekeminen. Fistpump ja eteenpäin.
 

Alejandro

Jäsen
Oon aina miettinyt, että kuinka ikävältä tuo kannun kuppiosa on nostaa. Luulisi tuntuvan sormissa.

Kukaan ei ilmeisesti ole ikinä kaatunut kannun kanssa. Olisi kyllä ikonista, jos menisi kahteen osaan tuolla jäällä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Sieltä se koira paljasti tosi paikan tullen karvansa, älyttömän itsekäs omaan napaan tuijottelija tääkin #16.

viesti sisältää sarkasmia

Nimenomaan tämäkin #16, kuten eräs toinenkin suomalainen pantterinutussa.

No taisi kylläkin pelata numerolla #18 siellä, mutta sopii paremmin narratiiviin näin, joten ähäkutti höhöhööö.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Oon aina miettinyt, että kuinka ikävältä tuo kannun kuppiosa on nostaa. Luulisi tuntuvan sormissa.

Kukaan ei ilmeisesti ole ikinä kaatunut kannun kanssa. Olisi kyllä ikonista, jos menisi kahteen osaan tuolla jäällä.
Olisi ainakin helpompi keittää nakkeja kiukaalla kun olisi pelkkä kuppi.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Oon aina miettinyt, että kuinka ikävältä tuo kannun kuppiosa on nostaa. Luulisi tuntuvan sormissa.

Kukaan ei ilmeisesti ole ikinä kaatunut kannun kanssa. Olisi kyllä ikonista, jos menisi kahteen osaan tuolla jäällä.

Pasi Nurminen olisi kaatunut, jos olisi voittanut Stanley Cupin. (hymiö)
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Näyttää Mauricelle kelpaavan pytty
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös