Jäkishöntsä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Florida on vähän liikaa puolustusmoodissa. Draisaitl & McDavid pelaa joka toista vaihtoa.
Ei helvetti, ihmettelinkin miksi Mäkinen kuulostaa yllättävän hyvältä. Koska se ei ole Mäkinen. Hyvä Antta!Onneksi Jantta dominoi maikkarilla
Sama. Oma peli vaan.Florida on vähän liikaa puolustusmoodissa. Draisaitl & McDavid pelaa joka toista vaihtoa.
Vaihdoin 1-1 tasoituksen jälkeen maikkarin puolelle, eikä ole tehnyt hetkeäkään mieli kääntää takaisin. Jantta ja OJ vetää hyvin.Vitun Nemo. Ei saatana noita välikommentteja.
Helppohan se on pelata paljon, kun saa huiliakin vaikka kuinka paljon Floridan heittäessä pitkiä vähän väliäTulee kyllä McDraille älyttömät minuutit kolmanteen erään.
Sama. Kävi hieman sääliksi.Mua hämmentää miten joku on voinu tuoda koiran halliin
En nähnyt. Mikä rotu ja mitä puuhasi?Mua hämmentää miten joku on voinu tuoda koiran halliin
Lisäksi ihmettelen, että miksi joku on tuonut koiran halliin.Mua hämmentää miten joku on voinu tuoda koiran halliin
Rahalla saa ja hevosella pääsee.Mua hämmentää miten joku on voinu tuoda koiran halliin
Kyllä, erittäin tasapainoinen kaksikko selostamoon. Miellyttävää kuunneltavaa, eikä OJn kommenttien kohdalla tarvitse miettiä, että mitä se selittääVaihdoin 1-1 tasoituksen jälkeen maikkarin puolelle, eikä ole tehnyt hetkeäkään mieli kääntää takaisin. Jantta ja OJ vetää hyvin.
Se istuu tuolla Floridan maalin kulmassa.En nähnyt. Mikä rotu ja mitä puuhasi?