Sama. On paras hommassaan minulle.Ken Daniels, NHL paras puolueellinen sekä puolueeton selostaja selostaa minulle. Oikein mainiota.
Daniels on kyllä hyvä, ihan Top3 näissä hommissa kautta aikain.Ken Daniels, NHL paras puolueellinen sekä puolueeton selostaja selostaa minulle. Oikein mainiota.
Sääli että ekaan kuukauteen kolme matsia näiden kahden kesken. Onko tää peräti kauden viimeinen runkosarjassa?Detroit on näköjään Bostonille aika vaikea vastustaja. Komea maali kyl.
31.12 on viimeinen.Sääli että ekaan kuukauteen kolme matsia näiden kahden kesken. Onko tää peräti kauden viimeinen runkosarjassa?
Juu näin taitaa muuten olla. Meanwhile Dallas ei esim. kohtaa San Josea ennen kuin 2.3.2024 ja pelaavatkin kaikki keskinäiset sitten sen kuukauden aikana. Jännä tää änärin otteluohjelman suunnittelu välillä.Sääli että ekaan kuukauteen kolme matsia näiden kahden kesken. Onko tää peräti kauden viimeinen runkosarjassa?
No ensi kaudella ei tarvitse katsella kun koko lafka meni konkkaan.Jännä että Bruinsin kotipelissä on Viaplayllä vierasselostus. Ei nyt sinänsä haittaa, mutta kuitenkin.
Edit: Oikeastaan enemmän häiritsee nämä Bally Sportsin ruutugrafiikat.
Gotcha. Änäris jotenkin omituisesti osa divarivastuksista kohdataan vain kolmesti, loput neljästi. Bruins-Wings ei siis tähän ekaan kategoriaan kuulu.31.12 on viimeinen.
Tietenki ku pelaatte kryptoniittianne vastaan! #hymiöBruinsilta kyllä niin perus päiväläpsyttely, että nukahtaisinpa jo. Poitras on ihan hyvä poika.