Nyt en muista onko perjantaina ollut prime time -peliä tällä kaudella, alkukaudesta oli lokakuussa Kolumbuksen päivänä maanantaina prime time matsi.Okei, muistelen vaan että tällä kaudella oli aiemminkin joku vastaava aikainen perjantai-ottelu. Ajattelin että onko näitä nyt lisätty verrattuna viime kausiin.
Mulla tuli DNA myös röpelö ja nyt pyörii vain latausikkunaa..Pätkiikö Viaplayn lähetys muilla, vai koittaako minun nettini vihjailla että olisi aika siirtyä ravitsemusliikkeeseen?
Pätkiikö Viaplayn lähetys muilla, vai koittaako minun nettini vihjailla että olisi aika siirtyä ravitsemusliikkeeseen?
Ei pätkiKatkesko muilla PHI - NYI matsi?
Ei tuossa joukkueessa ole kuin ykkösketju. Kolme muuta ketjua on niin tasaisia, ettei niiden numeroinnilla ole väliä.Miksiköhän Jakupov pelaa nelosketjussa?
Ei saatana. Ducksilla on satavarmasti liigan raskaimmat selostajat. Jäätäviä puusilmiä ja karmeeta itkua joka tilanteesta.
Mä maksan tästä rahaa. Ja se tarkottaa sitä että tämän pitää toimia silloin aina. Voi saatanan vittu kun tämä on muuten niin hyvä palvelu.
No nyt läksi taas pyörimään.
Sanoo Bruinsin kannattaja...eehhehe.
HD-tasoinen YouTube-streami toimii pätkimättä. Ilmaiseksi.
No voiko linkin siitä jakaa tässä, Viaplay pätkii koko ajan.