Kuka olisi uusi kyky korvaamaan Mertzin? Voi olla että Mertaranta selostaa näitä niin kauan kun elää.
Jani Alkio tietää kohta miltä prinssi Charlesista tuntui.
Kuka olisi uusi kyky korvaamaan Mertzin? Voi olla että Mertaranta selostaa näitä niin kauan kun elää.
Tätä on menestyksellä kyllästetty kulttuuri!Odotan sitä, kun Suomi on ottamassa toista peräkkäistä kotikisojen kultaa ja Jatkoajan otteluseuranta on täynnä puujalkaa.
Haluaako Alkiokin olla Camillan tamponi?Jani Alkio tietää kohta miltä prinssi Charlesista tuntui.
(Antti) Niemen nokkaan paskalle.Savolaisukko näki Jalosen ja kyseli: Mihi määttä?
Oon raportoinut nuo kaikki viestitOdotan sitä, kun Suomi on ottamassa toista peräkkäistä kotikisojen kultaa ja Jatkoajan otteluseuranta on täynnä puujalkaa.
Haistan vienosti Salt Lake Cityn. Salo maaliin!Hienoa seurata Latvian taistelua, mutta on se nyt perkele että tämä sataa jälleen svedujen laariin...
Rantanen ei yhtään koska on niin paska.Koivu teki kolme maalia.
Honka kaksi.
Tammi yhden.
Kuusi nolla.
Teemu Hartikainen sai kalareissulla saaliiksi suuren mateen. Miten hänen vaimonsa erotti miehensä tämän kalansaaliista?Mistä tietää että Hartikainen ei oo kotona?
Yhdestäkään ikkunasta ei toljota persenaama
Vaadin, että seuraaviin kisoihin kasataan märkä-ketju."Mitä kosteeta ja märkää oli kentällä?"
-Lammikko
Meneeks sulla Hischier ihan ylös asti?Oon raportoinut nuo kaikki viestit
KääriyaMeneeks sulla Hischier ihan ylös asti?
Sami Niku teki 7 peliin 11 pistettä joulukuussa.Rantanen kisaturistin paikalta jo 0+8 turnauksessa
Kiitos.Sami Niku teki 11 pistettä joulukuussa.
Huikeaa seurattavaa tämä. Välillä seuraan jopa noita matsejakin.Oon kirjoittanut kaikki puujalat ylös ja ensi vuonna tykitän ne ensimmäisen matsin aikana seurantaan.
Eh? Lerssiä grilliin niin tulee parempi mieli.Oon raportoinut nuo kaikki viestit
Miksi pitäisi, koska Alatalo?Meneeks sulla Hischier ihan ylös asti?
Mitä Käärijä sanoo Sami Nikulle baarissa?Sami Niku teki 11 pistettä joulukuussa.