Vaihto ihtensä Rightiks ja teki.Tai toisaalta, voisko tuo Carolinan Sebastian Aho vaihtaa nimensä vaikka Pasi Junkkariseksi? Ei pitäisi hetkeen luistella nimikaimaa NHL-jäillä vastaan.
Mulla on se käsitys NHL-pelaajista, etteivät pelaa liekkien keskellä tai vaarallisten pyssyillä varustettujen rikollisten keskellä.Jotenkin tuo poliisit = NHL-kiekkoilijat -vertaus riskien tuntemisessa / hyväksymisessä oli jotenkin sairas.
Ja vielä pitäisi toinen peli selostaaMiten voi sekoittaa Jarviksen Ahoon? Pitkä päivä ilmeisesti takana.
Sebu pelannu rightin mailallaSebastian Jarvis 4-0
Eri koko luokan riskit mutta työn vaaroja kuitenkin. Vähän kömpelö mutta en mä nyt mieltäni pahoittaisi.Joo Lehkosel meni nyt kyl iha yli tuo vertaus. Poliisi, palomies tai nhl kiekkoilija = samat riskit?
Jotenkin tuo poliisit = NHL-kiekkoilijat -vertaus riskien tuntemisessa / hyväksymisessä oli jotenkin sairas.
Mä ajattelen tuon vertauksen ja ajatusmallin siten, että pitää tiedostaa lajissa olevat riskit. Noilla vauhdeilla ja liukkaalla pelialustalla voit vaikka halvaantua ilman minkäänlaista kontaktia, ja kontaktilaji nostaa olemassa olevia riskejä entisestään. Tahattomat ja tahalliset, niin karulta kuin se kuulostaakin.Joo Lehkosel meni nyt kyl iha yli tuo vertaus. Poliisi, palomies tai nhl kiekkoilija = samat riskit?
Mä ajattelen tuon vertauksen ja ajatusmallin siten, että pitää tiedostaa lajissa olevat riskit. Noilla vauhdeilla ja liukkaalla pelialustalla voit vaikka halvaantua ilman minkäänlaista kontaktia, ja kontaktilaji nostaa olemassa olevia riskejä entisestään. Tahattomat ja tahalliset, niin karulta kuin se kuulostaakin.
Tosin en niin tarkalla korvalla kuunnellut mitä Ika tällä kertaa sanoi, mutta on Lehkonen tuosta aikaisemminkin jutellut ja silloin ainakin saanut kiinni hänen pointista.
Minä sanoin Pelechiä Ahoksi.Tuossahan on ihan ideaa, että kloonaa Ahon pari kertaa ja siitä ykkösketju kasaa. Sanoiko muuten Mäkinen Jarvista Ahoksi, vai ylellä joku?