Otteluseuranta 23.–24.4.2019

  • 17 823
  • 232

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitä tuolla tapahtuu???
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Nyt jo neljäs maali. Labanc
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei toki tarvisi neljää päästää, vaikka olisi millainen vihellys. Tai ehkä NHL:ssa ei ole totuttu paskoihin tuomioihin vs. Liiga.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Näinpä näin. Vegasissa saa vedellä ranteita auki.
Näin saa, mutta pidähän sinä puukot sun muut kaukana. Tää ei oo niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö tuo ole ihan oikia tuomio, vaikka ratkaisi nyt peliä aika isosti. Poikkarista kuuluu jäähy. Jos loukkaantuu, niin 5 min.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Näin saa, mutta pidähän sinä puukot sun muut kaukana. Tää ei oo niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

No en tässä nyt ole miksikään kauheaksi Vegas-faniksi alkanut, vaan nautin nyt vaan sarjasta. Ei ole edes betsejä sisässä. Vegasin puolella toki.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eikö tuo ole ihan oikia tuomio, vaikka ratkaisi nyt peliä aika isosti. Poikkarista kuuluu jäähy. Jos loukkaantuu, niin 5 min.

Mutta loukkaantuiko poikkarista vai Stastnysta?

No, mähän olin Sharksin vankkureissa tänä keväänä, joten turhaan mä tätä mietin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Mä luulen että tuomari tulkitsi poikkarin osuvan päähän. Tuskin näki sitä kunnolla. Nopea pelitilanne jossa toinen loukkaantuu, helvetin vaikea tuomita oikein.

No varmaan näin, mutta aika kova tuomio kun kellään ei edes ollut kättä ylhäällä tilanteesta ennen kuin tilanteen jälkeen löydettiin ulosajo vielä tästä.
 

Nick Neim

Jäsen
Kyllähän tuo oli niin älytöntä housuun paskomista Vegasin alivoimalta jos vertaa ottelun alkuun, ettei mitään järkeä. Huhhuh mikä matsi.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vegasille ylivoima. Voi vittu saatana.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Nyt käytän tunnetta SE TUNNE, kun oot yön vilkuillu nukkuessas puhelinta ja avaat puhelimen ja Livetulokset näyttää pelin olevan 0-3, kunnes se hetken päästä päivittyy 4-3...itku tuli. Lie nopealla analyysillä kiitos Eakin ja kiitos alivoima...
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ihan pari hetkeä saattaa Eakin miettiä tuota jäähyä kesällä..
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
1:28 minuuttia jäljellä Vegasin AV-palaveriin.

Ja tolpassa käy...
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Perse kun on näitä kaikenlaisia velvollisuuksia, kuten esimerkiksi töissä käynti. Jäi tuo nousu näkemättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös