Toivottavasti et @Anterotero laittanut koko omaisuuttasi Nashvillen maaliin kiinni.
Siinä tuli paikka mutta Saros torjui.Sauronin nollan rikkoo siellä aika loppuvaiheilla 58:47 Jani Hakkaan Päähän. Se onkin aika uskomatonta, kun peliesitykset on ollu sellasia molemmilla, että sitä en tiedä kumpi suomalaisista on yllättyneempi.
no tulihan se sinne tilastoihinEi näy vielä tilastoissa kuin Hintz. Taas on nahka vedetty pois tilastoista.
Nyt on molemmat.Ei näy vielä tilastoissa kuin Hintz. Taas on nahka vedetty pois tilastoista.
Ny näkyy.Ei näy vielä tilastoissa kuin Hintz. Taas on nahka vedetty pois tilastoista.
Tämä onkin keskustelupalsta, täällä nimillä hassuttelu on ihan ok. Siim Liivik tekeekin mediaa, joten tuollainen lempinimillä tai etunimillä namedroppailu on äärimmäisen noloa ja surullista aikuiselta ihmiseltä.En sano enää kenenkään sukunimiä tänään koska @Yön Kärppä tulit taas tänne arvilindeilemään pelaajien etunimillä puhumisen kamaluudesta. Olin jo unohtanut koko jutun! Mutta nyt taas muistan!
Ja Se. On. Oikein!Teppo Winnipeg! Se on Teppo Winnipeg!
Kyllä pitäisi Arvi Lindin istua tuossa keskellä ruutua ja kertoa asiallisesti ja sivistyneesti ja ilman minkäänlaista noloa ja surullista tunteenpaloa Herra Hintzin ja Herra Lindellin ja muiden herrasmiesten edesottamuksista.Tämä onkin keskustelupalsta, täällä nimillä hassuttelu on ihan ok. Siim Liivik tekeekin mediaa, joten tuollainen lempinimillä tai etunimillä namedroppailu on äärimmäisen noloa ja surullista aikuiselta ihmiseltä.
Se oli Teppo! Minä tiesin!
Minä mietin että lasketaanko Chris suomalaiseksi. Se yks Chris, josta Teemu ei tykkää, sillä oli jotain suomalaisia sukujuuria. Enkä nyt tarkoita sitä toista Chrisiä joka pelas varmaan melkein 50-vuotiaaksi tai jotain.Mä veikkasin Matti.
Tämä oli kyllä aika helppo, hetken tosin arvoin Timosta.
Ah, totta!Leo Silolahdella oli Steve Jatserman.
Olin muuten varma, että Teppo Winnipegin takana oli Leo Silolahti, mutta Anssi Kukkonenhan tuo kuuluu olevan. Mitvit??