Otteluseuranta 23.–24.12.2017

  • 26 073
  • 293

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mua ei haittaa, jos suomalainen ei lausu pohjoisamerikkalaisten nimejä oikein, mutta jos lausuu kuten Nieminen Barzalin, niin silloin mua haittaa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Avasin Yle areenan erätauoksi. Ensimmäiset sanat jotka kuulin oli: Barsel ja zetz. Taidankin sammuttaa.
Olisi edes "Barsel". Kuulosti enemmänkin Parseel.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Täytyy sanoa että Littlen puolustuspelaaminen ei nyt oikein vakuuta.
 

Knap

Jäsen
Mua ei haittaa, jos suomalainen ei lausu pohjoisamerikkalaisten nimejä oikein, mutta jos lausuu kuten Nieminen Barzalin, niin silloin mua haittaa.
Mua ei haitaa silloin jos se nimi on vaikea. Esim jalkapallossa joku Jesus on Hesus, mistä kaikki voisi sen tietää. Mutta jos pelaajan nimi on Barzal, niin ei se niin vaikeaa voi olla. Myös ihmettelen miten jotkut onnistuu Marchandin vääntämään Marzaandiksi, vaikka siinä ei edes pidä muuttaa mitään kun sen sanoo.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Little....
Alivoimalla 100-0 aloituksessa turpaan ja siitä maali, toisessa maalissa seisoo vieressä ihmettelemässä ja kolmannessa toimii keilana.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mitäs Connorille on tapahtunut kun Perreault vetää ykkösessä?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Jetsille ylivoimaa
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jets yv. Nyt Pate verkko tötterölle.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pikku-Tuzzi vetää seinille avopaikasta. Aiemmin Chara pelasti hienosti viivalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös