Totta. Laineen geenit on eräältä kovemmalta pelimieheltä. Krhm, backhand, forehand, boom boom boom. Lion #69 eiku siis 79.
Ihan perus Tikkanen. Oli aika huikeeta kuultavaa kun oli Nelosella liigapeleissä kommentaattorina.
Tämä ja sitten se kun kuvataan Marjamäkeä niin Tikkanen huutaa "PAKKO MYÖNTÄÄ, SIINÄ ON MARJAMÄKI ONNELLINEN MIES", varmaan vaatii oikein kanttia myöntää se että juuri mestaruuden voittanut valmentaja on onnellinen.Ai että joo muistan sen selostuksen kuin eilisen kun Kärpät voitti mestaruuden:
"TÄS ON SUOMEN KAKS PARASTA JOUKKUETTA!!!!"
Ai että, nyt sytty mielenkiinto ihan liikaa, löytyykö linkkiä tähän? Kuulostaa kieltämättä klassikkokamalta :DTämä ja sitten se kun kuvataan Marjamäkeä niin Tikkanen huutaa "PAKKO MYÖNTÄÄ, SIINÄ ON MARJAMÄKI ONNELLINEN MIES", varmaan vaatii oikein kanttia myöntää se että juuri mestaruuden voittanut valmentaja on onnellinen.
Mun suosikki oli "Siinä Sarasvuo ei pysy mukana" tms., kun Pekka Saravolta karkasi mies läpiajoon.Tämä ja sitten se kun kuvataan Marjamäkeä niin Tikkanen huutaa "PAKKO MYÖNTÄÄ, SIINÄ ON MARJAMÄKI ONNELLINEN MIES", varmaan vaatii oikein kanttia myöntää se että juuri mestaruuden voittanut valmentaja on onnellinen.
Kyllä kannattaa, jääkiekossa ihan ylivoimaisesti tasokkain ja ennen kaikkea viihdyttävin liiga tätä nykyä. Näinhän ei aina parhaista pelaajista huolimatta ole ollut. Ja tämä ollut aika keskinkertainen NHL-matsi toistaiseksi.Itse pelistä sen verta, että NHL-pelejä en ole pitkään aikaan hirveästi seurannut mutta tää on ollu juuri sitä mitä pitääkin eli vauhdikasta kiekkoa. Plus vielä kaikki Suomen tähdet niin kyllähän tätä täytyy alkaa oikein seuraamaan.
Kirjoitan puhelimella niin hankala linkittää, mutta löytyy YouTubesta kun etsii ihan Kärpät-Tappara 2014 game sevenin settiä sieltä.Ai että, nyt sytty mielenkiinto ihan liikaa, löytyykö linkkiä tähän? Kuulostaa kieltämättä klassikkokamalta :D
Joo ja Kärppien ylivoima oli vaarallista koska "Siellä on Pyörälä, on Puistola". Puistola taisi olla vielä Tapparassa.Mun suosikki oli "Siinä Sarasvuo ei pysy mukana" tms., kun Pekka Saravolta karkasi mies läpiajoon.