Yksi harvoista joka suostui lähtemään kisoihin.Harvinaisen paska veskari kanukeilla ja Lucic alkaa muistuttamaan olemukseltaan sekä peliesityksiltään päivä päivältä enemmän Marko Anttilaa.
Ööh... montako maailmanmestaruutta Lucicilla on?Harvinaisen paska veskari kanukeilla ja Lucic alkaa muistuttamaan olemukseltaan sekä peliesityksiltään päivä päivältä enemmän Marko Anttilaa.
Kyllä Kanadalla pelaa nippu muitakin pelaajia kuin Köyhän miehen Anttila.Yksi harvoista joka suostui lähtemään kisoihin.
Olen näihin kisoihin asti ollut siinä luulossa, että Lucic on tshekki… No aina oppii uutta.Harvinaisen paska veskari kanukeilla ja Lucic alkaa muistuttamaan olemukseltaan sekä peliesityksiltään päivä päivältä enemmän Marko Anttilaa.
Puhuin maalivahdista, pelaa mutta heikoin joukkue pitkään aikaa.Kyllä Kanadalla pelaa nippu muitakin pelaajia kuin Köyhän miehen Anttila.
Varmaan samaa tasoa kuin kaksi vuotta sitten.Puhuin maalivahdista, pelaa mutta heikoin joukkue pitkään aikaa.
Se on jo saavutus, jos saa tuosta pelaajapoolista näin usein yhtä heikon joukkueen.Varmaan samaa tasoa kuin kaksi vuotta sitten.
Olen näihin kisoihin asti ollut siinä luulossa, että Lucic on tshekki… No aina oppii uutta.
Itse asiassa ei kyllä pitäisi jäädä vähälle huomiolle, pelin voittajalle on nimittäin luvassa paikka A-sarjassa ensi vuonnakin.Ihan vaan jos matsi jää muutoin vähälle huomiolle, niin illan Itävalta-Unkari ottelun kunniaksi vanha klassikkomeemi, tutumpi toki tuolta EM-futiksen puolelta..
Joo, siis nimihän on ihan kanadalainen. Vähän kuin Teemu Kivihalme, ekanahan siitä tulee yhdysvaltain kansalainen mieleen.Selittää myös paljon ymmärtämystäsi tästä lajista, etiäpäin.
On näissä toki se ero että Teemu Kivihalme on myös ihan Suomen kansalainen ja pelannut Suomen maajoukkueessakin, Milan Lucicilla taas ei ole mitään tekemistä Tshekin kanssa. Enemmän tuo nimi viittaa tuonne entisen Jugoslavian alueelle, ja tämä ei toki ole ihme kun Lucicin vanhemmat on serbialaisia.Joo, siis nimihän on ihan kanadalainen. Vähän kuin Teemu Kivihalme, ekanahan siitä tulee yhdysvaltain kansalainen mieleen.