Otteluseuranta 22.1 Jokerit - Torpedo Nizhny Novgorod

  • 11 369
  • 111

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hetkinen, Huhtala? Miten meni noin niinku omasta mielestä?
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Aikamoisen selviytymistaistelun jälkeen lopulta voitto heikkoa ja sekavaa Torpedoa vastaan. Täytyy kyllä hattua nostaa, jos Immosen ketju onnistuu tuon porukan pleijareihin kantamaan.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Oli tänään tuomareilla melkoinen "let the players play"-linja päällä näköjään, vaikka poffit lähestyvät niin kyllä nuo koukkimiset ja ronkkimiset saa silti viheltää pois. Onneksi tällä hetkellä näyttää melko epätodennäköiseltä, että kohdataan tätä jengiä enää tällä kaudella.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä on Helmisellä vaikeuksia artikuloinnin kanssa. Huikea jätkä ja pelaaja, mutta ei kyllä studiohommat oikeen sovi kaverille.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Onko jossain videota siitä veli venäläisen yhteenotosta maalikehikon kanssa?
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin no pelasi se Kovaltsukkikin päin persettä Areenalla ja ei edes Immosmaisia "vahinkopisteitä" saanut vaan ulosajon, mutta ei se Iljasta huonoa pelaajaa tee vaikka erittäin vastenmielinen onkin. Ihan kivat tehopisteet se Immonen on tälläkin kaudella iskenyt ja ei mun mielestä ole järkeä lopettaa jos tehoja löytyy edelleen ja liksa on hyvä.

On totta että Torpedomaaleissa oli osuutta Jokereiden surkeudessa mutta hyvällä kentällä pomppiikin ja ei ole vain tuuria että se oli tämä ykkösketju joka sai kiekon kolmesti sisään (yhden pelasti summeri) ja oli siellä sen #8:n läpiajoakin jne.

Muuten ihan viihdyttävää ja hyvää peliä Jokereilta ja vastustajan onni että peli pysyi tasaisena loppuun saakka tulostaululla. JMA-PW-Sallinen hyvä ja tehokas, samoin Ohtamaalta ja Huhtalalta hyvä peli. Jaakola tosiaan ollut viime peleissä mystisesti pienissä vaikeuksissa omissa mutta uskon kokeneen ratsun löytävän pelin kevääseen mentäessä.

Tuomarit antoivat roikkua ja huitoa aika vapaasti mutta mun mielestä meni tasaisesti eikä mulla valittamista. Lokomo häviää tälläisessä sallivassa painipelissä eniten ja aika kaltoin sai heitä kohdella rajustikin ajoittain mutta linja piti. Oli kiva nähdä tämän #71:n käämien palavan Juhiksen maalista.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Koukalin fistpump -tuuletus ottelun jälkeen pisti naurattamaan. Kulttipelaaja, toivottavasti jatkaa jenginsä vielä tulevinakin vuosina.

Mun mielestä tuomarityöskentely oli eilen hyvää. Ainakin ihan tasapuolista. Riksa on niin rehti kaveri, että on varmaan laittanut soittoa perään tälle telomalleen Torpedon jätkälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös