Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Alkaa menemään joo vaaralliseksi, jos eivät ota noita laidan lähellä olevia poikkareita pois.
Nyt nimenomaan ottaa rooliaNähtävästi tuomarit eivät halua ottaa roolia.
Nyt nimenomaan ottaa roolia
Toinen pelannut vain Liigaa ja tuntee sen pelikulttuurin ja toinen yleismies Jantunen, joka saanut tehtäväksi selostaa NHL:ää. Silloin ei änäriasiantuntemuksella briljeerata.Tää Ylen selostajakaksikko on kyllä jotain niin karseeta jätettä, ettei voi olla tosikaan. Ei jumalauta mitä uunoja.
Mieluummin nämä ilmaiseksi kuin Antti Mäkinen ~40 eurolla kuussa.Tää Ylen selostajakaksikko on kyllä jotain niin karseeta jätettä, ettei voi olla tosikaan. Ei jumalauta mitä uunoja.
Ei siinä varmaan pitkään mene kun Kuemper imee ja sulaa.Olisiko taas 15 minuutin tauko ja sitten maali alle kahdessa minuutissa.
Kyllä siellä on ihan vaihtoehtona englanninkielinen selostus (jota itse käytän aina). Itse maksan reilun kympin tuon katsomisesta, kun tuli sopivasti 3kk/1kk hinnalla tarjous.Mieluummin nämä ilmaiseksi kuin Antti Mäkinen ~40 eurolla kuussa.
Mulla ei lähe ees käyntiin. Varmaan vittuilevat, kun katoin erätauolla Disney plussaa.Jäätyykö muilla viaplay lähetys kokoajan samaan kohtaan?