Miten voi olla niin vaikeaa erottaa pronomiinit joka ja mikä ?. Luulisi, että niistä rahastoiduista varoista osan voisi käyttää aikuisiällä vaikka ala-asteen kertaukseen.
Ketä siellä ei osaa niitä erottaa?
Miten voi olla niin vaikeaa erottaa pronomiinit joka ja mikä ?. Luulisi, että niistä rahastoiduista varoista osan voisi käyttää aikuisiällä vaikka ala-asteen kertaukseen.
Barkov.Kuka kiinnostaa.
Näin on. Ok, Tampa on hyvä, mutta Pantterit on ihan kissanpentuja.Florida on osoittautunut täydelliseksi paperitiikeriksi näissä playoffeissa. Huikeasta runkosarjasta huolimatta vielä pahasti oppimatka kesken.
Sellainen köyhän miehen Viro - Rafkin. Nytkin ottivat miinukset mieheen.Hiukkasen on kylmä rinki perseessä aina kun Forsling - Weegar pakkipari on laatikossa…
Mua tämä Tampa ei ole edes vakuuttanut viime kauden tyyliin ainakaan vielä. Lisäksi Tampa tuntuu olevan melko siipirikkoinen. Puolikuntoisia pelaajia useampia ja Point kokonaan sivussa. Silti tämä sarja on täysin Tampan.Näin on. Ok, Tampa on hyvä, mutta Pantterit on ihan kissanpentuja.
Taival ihan alussa.
Itse olen ilman muuta positiivisesti yllättynyt, että pääsivät 1. kierrokselta jatkoon. Pidin lähes varmana, etteivät Capitalsille pärjää.Florida on osoittautunut täydelliseksi paperitiikeriksi näissä playoffeissa. Huikeasta runkosarjasta huolimatta vielä pahasti oppimatka kesken.