Otteluseuranta 22.–23.5.2022

  • 18 365
  • 416

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tampan pelaajat olis blokannut tuon vedon.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Florida on osoittautunut täydelliseksi paperitiikeriksi näissä playoffeissa. Huikeasta runkosarjasta huolimatta vielä pahasti oppimatka kesken.
 

Stevie Why

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Red Wings, Rams, Blue Jays
Helppo olla Mäkisen kaa samaa mieltä siitä että noita pakkien vetoja kyl pitäis pystyy blokkaamaan isommalla prosentilla.

2-1 Tampa
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Siinä meni ekana Barkovilta ja Weegarilta merkkaus sekaisin (veikkaan Sashan olleen oikeassa ukossa?), hiukan jäivät jälkeen, Weegar säntäsi myöhässä omalle vastuualueelleen ja prkl väisti…
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Florida on osoittautunut täydelliseksi paperitiikeriksi näissä playoffeissa. Huikeasta runkosarjasta huolimatta vielä pahasti oppimatka kesken.
Näin on. Ok, Tampa on hyvä, mutta Pantterit on ihan kissanpentuja.
Taival ihan alussa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näin on. Ok, Tampa on hyvä, mutta Pantterit on ihan kissanpentuja.
Taival ihan alussa.
Mua tämä Tampa ei ole edes vakuuttanut viime kauden tyyliin ainakaan vielä. Lisäksi Tampa tuntuu olevan melko siipirikkoinen. Puolikuntoisia pelaajia useampia ja Point kokonaan sivussa. Silti tämä sarja on täysin Tampan.
 
Florida on osoittautunut täydelliseksi paperitiikeriksi näissä playoffeissa. Huikeasta runkosarjasta huolimatta vielä pahasti oppimatka kesken.
Itse olen ilman muuta positiivisesti yllättynyt, että pääsivät 1. kierrokselta jatkoon. Pidin lähes varmana, etteivät Capitalsille pärjää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei edes pompi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös