Neuvirth ollut hyvä. Kestääkö taso 60min jää nähtäväksi.
Vedellääs sanoja takaisin. Kyllä Letang taitaa huitaista kiekkoa tuossa tilanteessa ja sitten lentää Couturier samalla.
Samalla Couturier 7-5.
No en tarkkaan ole sääntökirjaa lukenut, mutta jos pelaa kiekkoa ensin, vähän kuin jalkapallossa palloa, niin ei ole rikettä. Tai näin ainakin mun maalaisjärkeni sanoo, sääntökirjasta tosiaan en tarkkaan ole varma.Ei kai kiekkoon osuminen kampituksen määritelmään liity?
No en tarkkaan ole sääntökirjaa lukenut, mutta jos pelaa kiekkoa ensin, vähän kuin jalkapallossa palloa, niin ei ole rikettä. Tai näin ainakin mun maalaisjärkeni sanoo, sääntökirjasta tosiaan en tarkkaan ole varma.
No en tarkkaan ole sääntökirjaa lukenut, mutta jos pelaa kiekkoa ensin, vähän kuin jalkapallossa palloa, niin ei ole rikettä. Tai näin ainakin mun maalaisjärkeni sanoo, sääntökirjasta tosiaan en tarkkaan ole varma.
Juuri noin siellä sääntökirjassa sanotaan. Jääkiekossa saa lyödä kaveria jaloille niin paljon kuin sielu sietää ja futiksessa potkaista vaikka sääriluun poikki, kunhan osuu pelivälineeseen ensin.
Saako päähän lyödä jos koittaa tavoitella kiekkoa ilmasta?
Vedelläänkö vähä mutkia suoriksi? En tainnut ihan niin kirjoittaa. Aika monesti näkee tilanteita jalkapallossakin, jossa on taklaus joka osuu myös pelaajaan, mutta josta ei rikettä vihelletä kun pelataan palloa ensin ja perässä kaatuu sitten se pallon kanssa mennyt pelaaja. Kiekossa en kauheasti muista vastaavia nähneeni, joten paha mennä sanomaan. Ei jalkapallossa saa vetää niin paljon kuin sielu sietää, kuten niin ei tapahtunut tuossakaan.Juuri noin siellä sääntökirjassa sanotaan. Jääkiekossa saa lyödä vastustajaa jaloille niin paljon kuin sielu sietää ja futiksessa potkaista vaikka sääriluun kaverilta poikki, kunhan vain osuu kiekkoon/palloon ensin.
Taisi tuo ilmalento johtua siitä että Letangin jalka osui Couturierin jaloille sen jälkeen kun Couturier oli jo menettänyt tasapainonsa mailan osumasta. Kuitenkin selkeä rangaistuksen paikka ja harmillisesti vei ottelun viimeisiltä minuuteilta pohjan.Vedellääs sanoja takaisin. Kyllä Letang taitaa huitaista kiekkoa tuossa tilanteessa ja sitten lentää Couturier samalla.
Samalla Couturier 7-5.
Jäi kyllä paska maku tästä antikiekosta, onneksi huomenna pelataan Hakamettässä kunnon jääkiekkoa