Otteluseuranta 22.–23.4.2017

  • 28 410
  • 498

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olihan siinä tonttia Jorilla mutta tuli koukku kainaloon.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jagr veti ensimmäiset luistimenpiirtonsa Änärissä melkein 27 vuotta sitten. Hyvällä syyllä voi sanoa, että käsittämätön ura kyseessä. Ja eiköhän se vielä ainakin vuoden jatku, rakkaudesta lajiin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Siinä oli St. Louisin kolmas maali lähellä mutta pysähtyy Spurgeonin terään.
 

Gemondo

Jäsen
Hankaloittaa muuten alivoiman pelaamista aivan helvetisti kun yksi kaveri (Tarasenko) pyörii jatkuvalla liikkeellä ympäri hyökkäysaluetta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin muuten ohimainitakseni, niin juon tässä IFK:n mestaruusoluita. Six-pack IFK-Koffia ollut jääkaapissa viime loppukesästä lähtien, kuten oli viimekin vuonna. Ne join viime juhannuksena, nyt iski jano.

Nothing is over.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
NHL.com - Stats
Tuossa lista 90-luvulla pelanneista.
Chara, Cullen, Doan, Hossa, Iginla, Jagr, Marleau ja Thornton.
Kova nippu kyllä sinänsä kun näistä Iginla ja Doan on ainoat joiden pelit päättyi runkosarjaan, loput jatkoi kauttaan pudotuspeleissä ja vielä tärkeässä roolissa. Kyllä ne huippuyksilöt vaan jaksaa vanhaksi painaa.

EDIT:

Niin ja Jagrin kausi tietty päättyi runkosarjaan, mutta pelasi tehojen valossa vielä ihan ok kauden kyllä.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Tuomarit pelastivat Lehterän hengen. Huonosti olisi Prosserin kanssa käynyt.

No ei välttämättä. Todennäköisesti se olisi mennyt nuhjaamiseksi ja halimiseksi. Missään nimessä Prosser ei olisi yksipuolisesti lätkinyt menemään. Heittämällä yksi paskimmista hanskaajista mitä olen nähnyt.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sitten Bluesille alivoimaa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
No ei välttämättä. Todennäköisesti se olisi mennyt nuhjaamiseksi ja halimiseksi. Missään nimessä Prosser ei olisi yksipuolisesti lätkinyt menemään. Heittämällä yksi paskimmista hanskaajista mitä olen nähnyt.

Eikö ole kuitenkin kovin noissa hommissa Wildin puolustuksessa? Itse uskoisin, että Prosserin kokemus olisi antanut tarvittavan edun myllytettäessä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vuosi 99 ei ole enää 90-lukua?
Campbell 12 peliä, Ference 30, Fisher 32, Ribeiro 19, Robidas 1, kuinka moni noista pelasi pelejä alkukaudesta ja kuinka moni tammikuun jälkeen, en jaksanut tarkistaa. Roszival pelasi toki 75 peliä, eli pelasi varmuudella ysärillä.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Eikö ole kuitenkin kovin noissa hommissa Wildin puolustuksessa? Itse uskoisin, että Prosserin kokemus olisi antanut tarvittavan edun myllytettäessä.

Aktiivisin ehkä, kovin? Ei missään nimessä. Tosin Prosser on tajunnut olla pudottelematta hanskojaan tällä kaudella. Enemmän tuntuu olevan momentumin suhteen haittaa kuin hyötyä niistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Campbell 12 peliä, Ference 30, Fisher 32, Ribeiro 19, Robidas 1, kuinka moni noista pelasi pelejä alkukaudesta ja kuinka moni tammikuun jälkeen, en jaksanut tarkistaa. Roszival pelasi toki 75 peliä, eli pelasi varmuudella ysärillä.
Näistäkin Ference ei ole pelannut peliäkään tällä kaudella ja viime kaudellakin vain kuusi peliä, eli taitaa olla epävirallisesti jo hokkarit naulassa.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mahtavaa poffihokia. Juuri oikean verran fyysisyyttä saa olla ja annetaan jätkien taistella.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Aktiivisin ehkä, kovin? Ei missään nimessä. Tosin Prosser on tajunnut olla pudottelematta hanskojaan tällä kaudella. Enemmän tuntuu olevan momentumin suhteen haittaa kuin hyötyä niistä.

Okei. Jotenkin minulle on tullut se illuusio, että oikeastaan Prosser ja Scandella ovat ainoita, jotka välillä painivat ilman hanskoja. Ja usein on tosiaan homma langennut Prosserille, joten siitä olen tehnyt omat johtopäätökseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös