Wild tippuu ja Mömmömkisatiimi kiittää!
Jätän tämän vaan tähän. :)
Kyllähän tuo oli upea suoritus Donskoilta. Aivan sanattomaksi melkein vetää.On toi Donskoi aika härkä. Doughtya tuskin usein tuolla lailla alistetaan.
Vielä on ihan liian aikaista sanoa. Kings on pyörittänyt erää mielensä mukaan Donskoin maalin jälkeen ja vielä on aikaa tasoittaa peli. Tässä kyllä tulee jännittävin pelin loppu mitä mulla on ikinä ollut.Hirvittävä hörppy Quickilta. Kingsin kausi paketissa?
Kyllä se oli siinä. Tollanen imurointi tappaa pelaajien tunnetta pelata. Vaikka eivät varmasti vielä luovuta niin kyllä tuo vie pienen terän tekemisestä.Vielä on ihan liian aikaista sanoa. Kings on pyörittänyt erää mielensä mukaan Donskoin maalin jälkeen ja vielä on aikaa tasoittaa peli. Tässä kyllä tulee jännittävin pelin loppu mitä mulla on ikinä ollut.
Älköö nyt perhana Jinxatko!!!
Ehkä pyörittänyt, mutta paikoille ei ole päässyt, Sharks puolustaa hyvin. Kings lomille.Vielä on ihan liian aikaista sanoa. Kings on pyörittänyt erää mielensä mukaan Donskoin maalin jälkeen ja vielä on aikaa tasoittaa peli. Tässä kyllä tulee jännittävin pelin loppu mitä mulla on ikinä ollut.
Älköö nyt perhana Jinxatko!!!
Kyllä lihava on jo laulanut.Please, äläkää nyt oikeasti Jinxatko täällä. Mikään ei ole vielä ohi.