Panthersin maalivahtivalmentaja, Suomesta HPK:sta tuttu Rob Tallas, on joutunut pari kertaa varamaalivahdiksi, mutta ei ole kentälle asti päässyt. Sen sijaan Blackhawksilla pääsi joku sunnuntailiigamaalivahti Scott Foster toissakaudella kentälle ja torjui voiton Jetsistä, eikä päästänyt maaliakaan.Eikös jokunen vuosi sitten Floridallakin tullut joku random maaliin kun kaksi veskaa loukkaantui?
Panthersin maalivahtivalmentaja, Suomesta HPK:sta tuttu Rob Tallas, on joutunut pari kertaa varamaalivahdiksi, mutta ei ole kentälle asti päässyt. Sen sijaan Blackhawksilla pääsi joku sunnuntailiigamaalivahti Scott Foster toissakaudella kentälle ja torjui voiton Jetsistä, eikä päästänyt maaliakaan.
Toivottavasti zambonikuskeillekin on backupit tällaisten tilanteiden varalta. Hohoho.Ajaako se nyt erätauolla zambonia? =P
Aho maaliin. Jetseillähän Laine vois ton hoitaa, eikös se junnuna ollut veska?Toivottavasti zambonikuskeillekin on backupit tällaisten tilanteiden varalta. Hohoho.
Vittumainen tilanne Canesilla nyt.
Siinähän se sama lukee, että maalivahtivalmentaja Rob Tallas oli varamaalivahtina.NHL's emergency goalies live on edge | NHL.com
Entering a game can be scare of a lifetimewww.nhl.com
No jos jottain posia, niin siirtoikkuna on vielä auki...Mitä Canesin veskoille kävi? Tosi "hyvään" aikaan kun play Off-taistelu kuumimmillaan.
Ah, itse siis sekoilen. Jotenkin muistelin että olisi uutisoitukin "isosti" moisesta mutta varamaalivahtinahan voisin olla vaikka minä eikä se 95% todennäköisyydellä vaikuttaisi peliin mitenkään.Siinähän se sama lukee, että maalivahtivalmentaja Rob Tallas oli varamaalivahtina.
Mutta onko ketään potentiaalista tarjolla?No jos jottain posia, niin siirtoikkuna on vielä auki...
Ah, itse siis sekoilen. Jotenkin muistelin että olisi uutisoitukin "isosti" moisesta mutta varamaalivahtinahan voisin olla vaikka minä eikä se 95% todennäköisyydellä vaikuttaisi peliin mitenkään.
En oo niin hyvin kartalla siitä tilanteesta, mutta voihan sieltä nousta joku "Binnington" nyt esille...Mutta onko ketään potentiaalista tarjolla?
Sellainen pikku juttu tapahtui tuon jälkeen, että Zamboni-kuski otti kaikki loput kiekot kiinni!En kyllä koskaan ole tällaista nähnyt :D Mistä tuo jätkä repäistiin tolppien väliin? Kaksi ekaa vetoa kohti maalia ja molemmat maaliin, ei käy kateeksi.