ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Trocheckille ei maistu ja sitten epätoivoinen yritys saada Necas painikaveriksi.
Aina kun katson Carolinan peliä niin Aho tekee tyhjiin. Jos olisin NHL-valmentaja en edes ottaisi maalivahtia pois Carolinaa vastaan.Aho ohittaa viimein Shesterkinin.
Siinä on teksti NYR pitkittäin otsan päällä. Tästä oli jo aikaisemmin jossain juttua ja Igor jyrkästi kielsi sen olevan Z. Ruotsalainen David Gunnarsson tuonkin maskin on maalannut.Ihan vahingossa toi "Z" lukee tossa Rangersin moken kypärässä kun katsotaan edestä päin? : - D
Haiseeko kaalisoppa? Itsepähän ovat venäläiset kuoppansa kaivaneet, kun joutuu tämmöisiä ajattelemaan kesken lätkämatsin.
Siis joo tiedän, että siellä NYR on, mutta onko tämä vahinko, vai "vahinko", oli se kysymykseni periaatteessa.Siinä on teksti NYR pitkittäin otsan päällä. Tästä oli jo aikaisemmin jossain juttua ja Igor jyrkästi kielsi sen olevan Z. Ruotsalainen David Gunnarsson tuonkin maskin on maalannut.
Jos olisin NHL-valmentaja, soittaisin sinulle ja kysyisin katsotko Carolinan matsia.Aina kun katson Carolinan peliä niin Aho tekee tyhjiin. Jos olisin NHL-valmentaja en edes ottaisi maalivahtia pois Carolinaa vastaan.
Minä olen mutta en osaa vastata.Onko täällä maalivahteja? Miten nuo teidän luistinten terät kestää tuota tolppiin kolistelua? Kenttäpelaajien terät ainakin ihan paskana olisi tuollaisesta.
Mulla oli suurin ongelma höntsyissä se, että en nähnyt lukea edes vastapäädyn laitamainoksia. En omista piilareita ja rillit ei mahtunut maskin alleOnko täällä maalivahteja? Miten nuo teidän luistinten terät kestää tuota tolppiin kolistelua? Kenttäpelaajien terät ainakin ihan paskana olisi tuollaisesta.
No mistä tuota tietää loppuviimein. Mutta eihän veskat noita itse suunnittele, ehkä jotain ideaa antaa ja taiteilija sitten suunnittelee ja hyväksyttää. Ei Igor ole millään lailla osoittanut tukea Putinille, jos ei näkyvästi vastustanutkaan.Siis joo tiedän, että siellä NYR on, mutta onko tämä vahinko, vai "vahinko", oli se kysymykseni periaatteessa.
Veskareilla on niin tylsät luistimet verrattuna kenttäpelaajiin.Onko täällä maalivahteja? Miten nuo teidän luistinten terät kestää tuota tolppiin kolistelua? Kenttäpelaajien terät ainakin ihan paskana olisi tuollaisesta.
Olisit kysynyt joltain joukkuekaverilta pelikatkolla, mitä niissä laitamainoksissa lukee.Mulla oli suurin ongelma höntsyissä se, että en nähnyt lukea edes vastapäädyn laitamainoksia.
Onko täällä maalivahteja? Miten nuo teidän luistinten terät kestää tuota tolppiin kolistelua? Kenttäpelaajien terät ainakin ihan paskana olisi tuollaisesta.
Maalivahdeilla on terävemmät luistimet, pienempi uran säde ja leveämpi terä jolloin se on huomattavasti terävämpi.Veskareilla on niin tylsät luistimet verrattuna kenttäpelaajiin.