Otteluseuranta 22.–23.1.2022

  • 5 268
  • 113

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onks toi Cale Makar nimetty Kale Kummolan mukaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tykkään tästä Kainulaisesta selostajana enemmän kuin Mäkisestä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Grzelcyk luultavasti telakalle, taas.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Grzelcykin olkapää taisi paukahtaa taklauksen yhteydessä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Steen 1-1. Hyvää karvauspeliä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Vissiin Viaplayssa ongelmia, kaapelikortin kautta V Sport 2 Suomella on suomiselostus.

Ei se ole ongelma jos selostus kuuluu englanniksi. Se on ongelma ettei vieläkään voi ihan itse valita haluamaansa selostuskieltä.

Ja taas myllytetään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipaz

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei se ole ongelma jos selostus kuuluu englanniksi. Se on ongelma ettei vieläkään voi ihan itse valita haluamaansa selostuskieltä.

Ja taas myllytetään.
Tästä olen samaa mieltä, ei sen pitäisi olla teknisesti mahdotonta koska tosiaan se englanninkielinen ääniraita noilla selvästi on olemassa. Ja pystyyhän ihan perinteisissä tv-lähetyksissä valitsemaan selostuskielen mikäli on kahta eri ääniraitaa tarjolla joten sinänsä outoa ettei Viasatilla/Viaplaylla tätä ole.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tästä olen samaa mieltä, ei sen pitäisi olla teknisesti mahdotonta koska tosiaan se englanninkielinen ääniraita noilla selvästi on olemassa. Ja pystyyhän ihan perinteisissä tv-lähetyksissä valitsemaan selostuskielen mikäli on kahta eri ääniraitaa tarjolla joten sinänsä outoa ettei Viasatilla/Viaplaylla tätä ole.

Liittyisikö tämä siihen, että nämä pelit tulee "paikallisilta" kanavilta monesti, jolloin välttämättä ei ole ihan niin yksinkertaista saada suoraan englanninkielistä raitaa kaikkiin? Toinen selitys voisi olla, että se maksaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toinen selitys voisi olla, että se maksaa.
Mä veikkaan tätä.

Ja ei siinä, itse seuraan NHL:ää sen 1-3 kertaa viikossa niin kyllä mulle nämä Kainulainen ja Mäkinenkin kelpaa, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka katsoo vaikka jonkun suosikkijoukkueen kaikki pelit niin mielellään kuuntelee alkuperäisselostustakin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Liittyisikö tämä siihen, että nämä pelit tulee "paikallisilta" kanavilta monesti, jolloin välttämättä ei ole ihan niin yksinkertaista saada suoraan englanninkielistä raitaa kaikkiin? Toinen selitys voisi olla, että se maksaa.

En usko maksuselitykseen, aikanaan kaapelin kautta selostuskielen sai valittua viasatin otteluissa ihan huoletta.

Ja 1-2 Winnipegille jollain ohjauksella/pompulla.

Edit: Kahdesta luistimesta, Raskin piikkiin varmaan tämäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös