Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onks toi Cale Makar nimetty Kale Kummolan mukaan?
Ongelma vaan on se, että ne pitää mennä oikein. Pelaajilla on liian suuren rahat kiinni bonuksissaan, että sen joku linjuri voisi kusta.Kyllä. Linjatuomari huomaa kyllä sellaisen paitsion mistä hyökkäävä joukkue saa selvästi etumatkaa. Millien halkominen ei peliä muuta.
Kyllähän tässä Bostonin pelissä on hiukan eri meno alusta alkaen.
Jaa saako jostain Teroa ääneen? Mulla kuuluu aina yhtä sympaattinen Jack EdwardsTykkään tästä Kainulaisesta selostajana enemmän kuin Mäkisestä.
Vissiin Viaplayssa ongelmia, kaapelikortin kautta V Sport 2 Suomella on suomiselostus.Jaa saako jostain Teroa ääneen? Mulla kuuluu aina yhtä sympaattinen Jack Edwards
Vissiin Viaplayssa ongelmia, kaapelikortin kautta V Sport 2 Suomella on suomiselostus.
Tästä olen samaa mieltä, ei sen pitäisi olla teknisesti mahdotonta koska tosiaan se englanninkielinen ääniraita noilla selvästi on olemassa. Ja pystyyhän ihan perinteisissä tv-lähetyksissä valitsemaan selostuskielen mikäli on kahta eri ääniraitaa tarjolla joten sinänsä outoa ettei Viasatilla/Viaplaylla tätä ole.Ei se ole ongelma jos selostus kuuluu englanniksi. Se on ongelma ettei vieläkään voi ihan itse valita haluamaansa selostuskieltä.
Ja taas myllytetään.
Tästä olen samaa mieltä, ei sen pitäisi olla teknisesti mahdotonta koska tosiaan se englanninkielinen ääniraita noilla selvästi on olemassa. Ja pystyyhän ihan perinteisissä tv-lähetyksissä valitsemaan selostuskielen mikäli on kahta eri ääniraitaa tarjolla joten sinänsä outoa ettei Viasatilla/Viaplaylla tätä ole.
Mä veikkaan tätä.Toinen selitys voisi olla, että se maksaa.
Liittyisikö tämä siihen, että nämä pelit tulee "paikallisilta" kanavilta monesti, jolloin välttämättä ei ole ihan niin yksinkertaista saada suoraan englanninkielistä raitaa kaikkiin? Toinen selitys voisi olla, että se maksaa.