Otteluseuranta 21.8.2014, Jokerit - Brynäs IF

  • 13 994
  • 110

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Jo pari röyhkeää nousua JMA:lta. Tänään taitaa kiinnostaa sen verran, että highlighteja voi odottaa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Juhamatti ajoi maalille. Vähän myöhemmin Jokerien yv.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On kyllä todella surkea streami verrattuna eiliseen.

EDIT: Jumalauta tuo Todd on seksikäs pelaaja, diggaan aivan helvetisti.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Ei voi kuin diggailla. Omasta päästä 2-3 kosketuksella vastustajan päähän, joista seurauksena hyökkäyksiä ja maalipaikkoja. Jokerit heittää kohta häkin!
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Hyvin on pelannu vastustajan 17v. kassari.
 

OH26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Muuten todella hyvät vibat tästä jengistä, mutta veskariosaston ylle pieni kyssäri. Sinänsä varmasti ihan päteviä ukkoja, mutta Westerlundin jengeissä yleensä tolppien välissä on ollut timanttia, kun taas ennakkoon nämä meidän veskarit ovat jotain KHL:n keskitasoa.

Itse olen nähnyt vain tiistain pelin ja tämän päiväisen ottelun ensimmäisen erän. Kumpaakaan maalivahtia ei juurikaan ole päästy testaamaan näissä. Molemmat kuitenkin lyhyellä otannalla vaikuttavat erittäin varmaotteisilta ja rauhallisilta. Itse olen ainakin luottavaisin mielin meidän tandemiin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
No nyt sai ruotsalaiset huseerata rauhassa. Pari kertaa putkissa ennen kuin kaveri pääsi pistämään kiekon sisään. Noissa tilanteissa pitäisi olla hereillä ja tarjota niitä makuupaikkoja.

Toivottavasti ruotsalaiselle ei käynyt pahemmin, aina nämä silmän pitelyt pelottavat.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ensimmäinen puolisko tästä erästä on ollut kyllä erittäin heikkoa suorittamista. Vaikka tuossa AV:ta olikin, niin siitäkin huolimatta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eipä ole Brynäsilläkään hyviä paikkoja ollut, hyvin Jokerit pelaa sota-alueen.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Kyllä se oma peli alkaa löytyä, mutta liikaa heittelee vielä taso pelin sisällä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tyhmä jäähy Karalahdelta, tuollaisia ei pitäisi ottaa edes harjoitusotteluissa. Toivottavasti kiintiösekoilu jäi tähän ja ei nähdä taas jotain naurettavaa maalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös