d2uce kirjoitti:
Kertokaa minulle Norrenasta, en miehestä tiedä juuri mitään.
Tässä pelissä Norrena on ainakin näyttänyt siltä, että hiillostaa vastustajia. Sellaista pasinurmis peliä. Samaa oli myös Tsekki -pelissä. Pientä tökkimistä ja suukin näyttäisi käyvän välillä ihan mallikkaasti. Onko tämä kuulunut aina Norrenan repertuaariin. Itse olen pitänyt miestä sellaisena hiljaisena ja rauhallisena kaverina.
On "perinteistä" Norrenaa. Aikanaan sm-liigan finaaleissa herra hiillosti vastustajia aika menestyksekkäästi. Yhtenä ässänä oli mm. torjunnan jälkeen kiekon heitto vastustajan pelaajaa kohti, kun kaveri tuli jotain urputtamaan. En muista oliko tämä Tapparaa vai Jokereita vastaan. Luultavasti Jokereita, koska muutamat jokerifanit ottivat hirveät kierrokset tästä tapahtumasta täällä keskustelupalstalla.
Siviilissä mies on enempi hiljainen ja rauhallinen, mutta kuten herra itsekkin sanoi, kun maski on päässä, on eri henkilö kyseessä.
Niin ja T.Ruutu. Mies NHL:stä, pistemieheksi hankittu "vahvistus". 0+0 tehot ja jäähypörssin kärkeä. Ei näin. Maskimiehenä on ollut muitakin, joten T.Ruutua ei tähänkään välttämättä tarvita. Eiköhän herra vielä itsensä hommaa jäähylle tässä pelissä. Ellei Erkka tajua viltittää kaveria (tämä olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten....).