Tuskin niillä piraattistriimaajilla on omaa tuotantoa paikalla, eiköhän sekin globaalista feedistä tule (joka siis pätkii) :DHyvää mainosta maksukanaville. Onneksi piraattistriimit toimii aina kuin junan vessa.
Tuskin niillä piraattistriimaajilla on omaa tuotantoa paikalla, eiköhän sekin globaalista feedistä tule (joka siis pätkii) :DHyvää mainosta maksukanaville. Onneksi piraattistriimit toimii aina kuin junan vessa.
Ei tainnut olla Tapparan pelaajia jäällä.Menikö muuten sillä alivoimalla monta mailaa katki?
Sama juttu Maikkarilla. Olisko ollut signaali poikki kuitenkin...Viaplayn mielestä oli kivampi näyttää jotain omia juttujaan Panthersin yv:n sijaan.
Ei ole pätkinyt sekuntiakaan.Tuskin niillä piraattistriimaajilla on omaa tuotantoa paikalla, eiköhän sekin globaalista feedistä tule (joka siis pätkii) :D
Kyllä siellä näytti pelit pyörivän samaan aikaan kun täällä katseltiin sinistä ruutua.Tuskin niillä piraattistriimaajilla on omaa tuotantoa paikalla, eiköhän sekin globaalista feedistä tule (joka siis pätkii) :D
Kyllä siellä näytti pelit pyörivän samaan aikaan kun täällä katseltiin sinistä ruutua.
Mulla ainakin särähtää sen takia että liigapeleissä taustatyö vähän niin ja näin ja se turha huutaminen.
Edit. Eli Sorjosen selostuksen liigassa.
Ok. Mutta toi niiden suomalaisten pistepörssien ja muun paskan näyttäminen risoo aivan tonnilla. Eivät tuotantotiimissä tajua, vaikka olen muutamaan kertaan lähettänyt palautetta, että se mainoskatko on puoltoista minsaa ja sitten tulee hidastuksia mainoskatkoa edeltävistä tilanteista. Usein vielä niin, että ne ovat ainoat hidastukset ko. jutuista. Mitä näyttää Viaplay? Ei ainakaan niitä hidastuksia. "Viestisi välitetään tuotantotiimille" my ass!Sama juttu Maikkarilla. Olisko ollut signaali poikki kuitenkin...
Ilves-legenda David Nemirovsky 9 peliä ja 0+2.Se muuten Brett Harkins pelasi 8 peliä Floridan paidassa 95-96 kaudella. Paul Laus otti miehekkäät 236 jäähyminuuttia.
Jep, samaa olen kironnut. Jos ennen katkoa tulee tilanne josta hidastuksen haluaisi nähdä, niin eipä näe. Ja taas pätkii...Ok. Mutta toi niiden suomalaisten pistepörssien ja muun paskan näyttäminen risoo aivan tonnilla. Eivät tuotantotiimissä tajua, vaikka olen muutamaan kertaan lähettänyt palautetta, että se mainoskatko on puoltoista minsaa ja sitten tulee hidastuksia mainoskatkoa edeltävistä tilanteista. Usein vielä niin, että ne ovat ainoat hidastukset ko. jutuista. Mitä näyttää Viaplay? Ei ainakaan niitä hidastuksia. "Viestisi välitetään tuotantotiimille" my ass!
Tämäkin on sellainen asia, mikä saataisiin tuomareita ohjeistamalla loppumaan heti kotimaisesta lätkästä: vihellys välittömästi, jos pelaaja sulkee kiekon laitaan eikä yritä pelata sitä pois. Aloitus sille joukkueelle epäedullisempaan paikkaan, kenen pelaaja sulkee kiekon.kertokaas joku viisaampi tälläiselle kasuaalikatsojalle, miksi NHL ssä niin paljon vähemmän tuota vääntämistä laidassa, kun esimerkiksi kotoisessa liigassa?
Onko linja siinä erillainen että että ei pysty painamaan pelaajaa samanlailla laitaan kun euroopassa?