Polakin tilanteessa kyllä sanoisin että 10/10 kertaa poikki, mutta se ensimmäinen tilanne ei kai edes sisältänyt muuta kuin sen että vedon jälkeen maila poikki ja Bozak boxiin?En tiedä millä mailoilla Nash pelaa, mut noista huitomista mikä tahansa maila katkee 9 kertaa kymmenestä.
Polakin tilanteessa kyllä sanoisin että 10/10 kertaa poikki, mutta se ensimmäinen tilanne ei kai edes sisältänyt muuta kuin sen että vedon jälkeen maila poikki ja Bozak boxiin?
Tiedät varmaan mailojen fysiikasta enemmän kuin minä, mutta Bozakin huitaisu osui tupen viereen ja maila meni poikki lavan yläpuolelta.Bozakin huitaisu osui Nashin mailaan vasta vedon jo lähdettyä. Siksi maila meni poikki vedon jälkeen.
Tiedät varmaan mailojen fysiikasta enemmän kuin minä, mutta Bozakin huitaisu osui tupen viereen ja maila meni poikki lavan yläpuolelta.
Tiedät varmaan mailojen fysiikasta enemmän kuin minä, mutta Bozakin huitaisu osui tupen viereen ja maila meni poikki lavan yläpuolelta.
Joopa joo. Huitaisu osui Nashin alakäden alapuolelle.
Nyt katsoin vielä Gifin paremmasta kuvakulmasta ja sinne se osuu, oikein meni näköjään. Toisesta kuvakulmasta näytti, että osui mailan yläosaan. Pahoittelut tästä. Toivoisi vaan, että huitomiset otetaan muutenkin, kuin mailan katkeamisesta.Joopa joo. Huitaisu osui Nashin alakäden alapuolelle.