Pelaaja ei saa istahtaa kiekon päälle maalivahdin alueella vaan ainoastaan työntää kiekon maalivahdille kuitenkaan peittämättä sitä. Mun mielestä toi oli päivänselvä rankkari ja aika uskomatonta ettei edes edellisen farssin jälkeen sitä antanut.Minun mielestäni Pakki maaliviivalla ei sulkenut kiekkoa vaa torjui sen kädellään. Toi maali oli sellainen, et 50/50 noi hyväksytään tai hylätään. Kohta varmaa ottawa tekee vastaavan ja se on maali. Sitä ei tietenkään toivota! Let's go Bruins!
Mitä minä tuosta hidastuksesta näin, niin Pageau työnsi kiekon kädellänsä pois päin maaliviivalta. n.
Mitä minä tuosta hidastuksesta näin, niin Pageau työnsi kiekon kädellänsä pois päin maaliviivalta. Ei istunut kiekon päällä, eikä sulkenut sitä hanskaansa. Ei siis mitään sääntöjen vastaista.
Ja sitten Bruins kaivaa lisää hautaa itsellensä kun Bergeron ottaa typerän jäähyn.
Jes, kova juttu. Ja hyvä että ottawa pakkeja tippuu myös rosterista. Acciarilta kova puhdas niitti ja olkapää tais mennä.
Hyvä Bruins! Kaksi vielä.
Hyvä Bruins! Kaksi vielä.
Dzingelhän siinä otti osumaa, eikä kukaan pakeista.
Sarja kerrallaan!14! 14 voittoo vielä!
Kyllä, syötti Turrisin läpiajonkin. Varmaan oli sen verran jo hapoilla, että ilmat vaan pääsi pihalle.Ok. Luulin et se oli pakki. Tais olla takaisin pelissä osuman jälkeen?