tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hyökkääjät tekevät vastustajan veskarista hyvän, puolustajat taas omasta veskarista huonon. Jösses!
Ootko varma ;) No jompikumpi lienee oikein, kirjain sinne tai tänne.
Kohtalaisen paljon saa estää...
Missä muuten on Komarov & kumppanit? Aika näkymättömiä olleet minusta tässä pelissä.
Kulttuuri- ja urheiluministerimme ruudulla sano akalleen "mua vituttaa tuo" kun sitä kuvattiin screenille :D
Mertsin mielestä kaikki Vehasen torjunnat on hienoja, vaikka vedot tulisi keskialueelta.
Hyökkääjät tekevät vastustajan veskarista hyvän, puolustajat taas omasta veskarista huonon. Jösses!
Ryssät?Kale vois käydä erätauolla muistuttamassa tuomareita siitä kuka tämänkin lystin maksaa..
Ryssät?
Pari maalia on vielä kolmannessa täydet mahkut painaa, omiin ei tosin saa päästää enää yhtään. Tsekillä alkaa pikkuhiljaa painamaan eilinen iltapeli.
Mertsin mielestä kaikki Vehasen torjunnat on hienoja, vaikka vedot tulisi keskialueelta.
Jep. Enää puuttuisi, että tuomareille vietäisiin sääntökirjat.
Mun mielestä se sano, että "me ollaan valotaululla", mutta tuo sun versio ois tietty parempi =)
Jos tässä käy siten, miltä näyttää, on syytä lopettaa puheet slaavilaisesta temperamentista halveksivaan sävyyn. Kolme slaavijoukkuetta on kärjessä.
Mistähän me saisimme 'slaavilaista temperamenttia'.
Vituttaako ketään muuta nuo Tammisen "superstar Granlund inspiroi Koivua ja Filppulaa"- kommentit?
Eikä sanonut, vaan että "me ollaan valotaululla."Kulttuuri- ja urheiluministerimme ruudulla sano akalleen "mua vituttaa tuo" kun sitä kuvattiin screenille :D
Nyt, kun ärsyttää kaikki, niin alkaa nyppimään sekin, että Suomen pelipaitaan on pitänyt laittaa irrallinen "Suomi"-teksti. On se nyt kumma, jos muuten ei tiedetä kyseessä olevan Suomen pelipaita. Laitetaan se mieluummin leijonalogon yläpuolisen "Finland"-tekstin paikalle.