Otteluseuranta: 20.5.2012 - Päivä 17 - Mitaliottelut

• 195 398
  • 1 132
Tila
Viestiketju on suljettu.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kyllä minä olen niin pettynyt raumalaisiin. Isänmaan petturit. Eikö teillä raumalaisilla ole yhtään vastuuntuntoa?

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Vehanen on nyt päästänyt vuorokauden sisään 9 maalia. Jalonen on ihan kujalla, jos antaa Vehasen jatkaa maalilla. Vehasen itseluottamus on varmaan täysin nollissa tällä hetkellä, ja toi joukkue tarvitsee muutenkin herätyksen.

Toisaalta Vehanen itse kertoi mediassa, että on ehdottomasti valmis pronssipelissä olemaan luukulla. Kyllä se viittaa vahvaan itseluottamukseen, joskus sekään ei vaan riitä.

EDIT: Siis tietysti boksissa eikä luukulla.

Mielestäni Jalosen suurin ongelma on vieläkin pelin sisällä reagoiminen. Monessa ottelussa on jo näkynyt merkkejä siitä että kohta kolisee lisää. Pari nopeaa maalia ja valmennusjohto ei tee yhtään mitään? En ainakaan itse ole syyttämässä kaikkea maalivahdin piikkiin mutta näissä tilanteissa täytyy reagoida. Harvoin olen nähnyt Jalosen ottavan oikeaan aikaan aikalisän tai maalivahdin vaihdon. Ei se aina ole niin että asiat korjaantuvat itsestään, joskus täytyy tehdä muutoksia ja jotenkin herättää joukkue!

Sic

Jäsen
Tosiaan, tuon pelihuumorin murenemisen takia ehdottomasti Rämöä tolppien väliin, parempi tässä tilanteessa kokeilla freesiä jamppaa.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vehanen sulaa. Käsi ylös kenet tämä yllätti... raumalaiset älkää vaivautuko.

Miksei raumalaiset voisi kritisoida Vehasta?? Itse voin kritisoida ketä tahansa, oli hän sitten porilainen, raumalainen tai marssilainen. Vehanen ei saa tällä hetkellä kiekkoja kiinni ja hänen paikkansa on luukulla. Vai voinko sanoa näin, koska olen raumalainen?

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vai oikein turpaan pitäisi vetää, vähän niinkuin kiitokseksi kaikista aikaisemmista ja nykyisistä palveluksistaan?

Ota nyt rauha vaan sinäkin, yritin heittää läppää, mutta se meni vituiksi, vähän niin kuin Vehasen mm-kisat. Viime vuoden näytöillä ei pitäisi olla mitään merkitystä, mutta näköjään Jaloselle on.

En ollut siis tosissani, että Petelle saisi antaa sukkasaippuaa pukukopissa. Huono läppä, olen pahoillani. Mutta voitaisiin ottaa katsomosta vaikka joku cheerleader randomilla maaliin, ei varmasti olisi Peteä huonompi. Sääli, että Vehasen kisat päättyvät näin.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Suurin syyllinen Tsekin kolmanteen maaliin on kyllä Joonas Järvinen. Malivahti tekee tuossa sen minkä pitää, torjuu vedon. Järvinen katsoo vierestä, kun tsekki lapioi riparin tyhjiin.

En muista missä päin Järvinen oli tuossa tilanteessa, mutta Hietanen ainakin oli lapioimassa maaliviivalla kiekkoa, mutta Tsekkipelaaja nostaa hänen mailaansa.

Ei ollut todellakaan mikään helppo tilanne, mutta Vehanen teki siitä ylipelaamisella vielä vaikeamman itselleen. Ja maalivahdin vaihtoon ei aina vaadita että maalivahti olisi ollut surkea, vaan sillä herätellään joukkuetta!

Suuri syyllinen on Mertsi, mutta kyllähän mediakin sen sitten osaa myös. http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/etusivu/2012/05/1405327-max734x734.jpg Linkissä urli maikkarin etusivuun.

Hyi helvetti, tuo on kyllä jo mautonta. Tätä voi odottaa vain Maikkarilta.

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Voi perkeleen perkele!

Ensin suli suomen huippupuolustuksen takana Lehtonen ja nyt Vehanen. En tiä pitäskö itkeä vai nauraa.

Kyllä minäkin laittaisin Rämön häkkiin, mutta turha silti on odottaa mitää 5-3 voittoa tästä pelistä.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Väkisin tulee mieleen täällä esitetty väite (muistaakseni Tifosi) siitä, että Vehanen ei ota näyttäviä sivuttaisliikekoppeja, koska "sijoittuu aina täydellisesti". Tsiisus! 3-2 hyökkäys, jossa kaksi pakkia välissä, niin jätkä on kolme metriä vastassa.

Ei ole Vehasen päivä tänäänkään. Minä vaihtaisin.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Hankala tilanne, Pete pelasi hieman yli ja se kostautui. Ehkä nyt pitäisi vaihtaa veskaria. Paska tilanne sekin, koska Rämö ei ole minuuttiakaan pelannut.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Toisaalta Vehanen itse kertoi mediassa, että on ehdottomasti valmis pronssipelissä olemaan luukulla. Kyllä se viittaa vahvaan itseluottamukseen, joskus sekään ei vaan riitä.

No seuraava lausunto se vielä ois puuttunut: En mä jaksa enää pelata kun en saa mitään kiinni, mutta katellaan mitä se jalonen tekee.....

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Colorado, Bayern München ja MYPA
mikä vitun lukko lukko lukko, menkää ny kerhoon takaisin.... niin on maine katoavaista viime kevään sankarilla samoilta kirjoittajilta. No tosin kyllähän Rämön olisi pitänyt laittaa maaliin jo ennen ottelua ja viimeistään toisen maalin jälkeen, aivan vain siksi, että joukkue vähän heräisi!

scholl

Jäsen
Harvoin olen nähnyt Jalosen ottavan oikeaan aikaan aikalisän tai maalivahdin vaihdon. Ei se aina ole niin että asiat korjaantuvat itsestään, joskus täytyy tehdä muutoksia ja jotenkin herättää joukkue!

Aivan. Eilen olisi pitänyt ottaa 3-1 tilanteessa aikalisä. Tänään aikalisä oli varmaan tarpeeton, kun erä oli aivan lopussa, mutta kun joukkue on lepsuillut kaksi päivää putkeen ja veskari ollut epävarma niin veskari pitää vaihtaa tauolla. Siitä ei pääse mihinkään. Jos ei vaihda niin onhan ne saunaseurat vahvat silloin.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Eikä ole maalivahti vaihtunut, voi luoja. Kentällisetkin olisi voinut sekoittaa, mutta ei varmasti tapahdu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.