ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Kyllä minä olen niin pettynyt raumalaisiin. Isänmaan petturit. Eikö teillä raumalaisilla ole yhtään vastuuntuntoa?
Ja kukas vastaakin pakkien peluutuksesta?
Vehanen on nyt päästänyt vuorokauden sisään 9 maalia. Jalonen on ihan kujalla, jos antaa Vehasen jatkaa maalilla. Vehasen itseluottamus on varmaan täysin nollissa tällä hetkellä, ja toi joukkue tarvitsee muutenkin herätyksen.
Mertaranta on kyllä taas vituttanut oikein kunnolla tässä pelissä. Mertaranta on suurin syy siihen miksi suomessa aina syytetään maalivahtia kun joukkue häviää.
Vehanen sulaa. Käsi ylös kenet tämä yllätti... raumalaiset älkää vaivautuko.
Vai oikein turpaan pitäisi vetää, vähän niinkuin kiitokseksi kaikista aikaisemmista ja nykyisistä palveluksistaan?
Suurin syyllinen Tsekin kolmanteen maaliin on kyllä Joonas Järvinen. Malivahti tekee tuossa sen minkä pitää, torjuu vedon. Järvinen katsoo vierestä, kun tsekki lapioi riparin tyhjiin.
Suuri syyllinen on Mertsi, mutta kyllähän mediakin sen sitten osaa myös. http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/etusivu/2012/05/1405327-max734x734.jpg Linkissä urli maikkarin etusivuun.
Väkisin tulee mieleen täällä esitetty väite (muistaakseni Tifosi) siitä, että Vehanen ei ota näyttäviä sivuttaisliikekoppeja, koska "sijoittuu aina täydellisesti". Tsiisus! 3-2 hyökkäys, jossa kaksi pakkia välissä, niin jätkä on kolme metriä vastassa.
Toisaalta Vehanen itse kertoi mediassa, että on ehdottomasti valmis pronssipelissä olemaan luukulla. Kyllä se viittaa vahvaan itseluottamukseen, joskus sekään ei vaan riitä.
Vehanen ylipelaa taas aivan tolkuttomasti. Tänään maksanut jo kaksi maalia.
Harvoin olen nähnyt Jalosen ottavan oikeaan aikaan aikalisän tai maalivahdin vaihdon. Ei se aina ole niin että asiat korjaantuvat itsestään, joskus täytyy tehdä muutoksia ja jotenkin herättää joukkue!
Kuinka pitkä soppari Jalosella on?
Ja Vehanen senkun jatkaa, huoh.