ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Noista pitäisi aina väsätä.Mut täytyy kyllä sanoa, että olipahan uskomattoman huono 3v1 Suomelta
Noista pitäisi aina väsätä.Mut täytyy kyllä sanoa, että olipahan uskomattoman huono 3v1 Suomelta
Sitähän se tarkoitti, mutta "tämä peli ei vielä välttämättä ole ohi" on semi hassu sananvalinta tilanteeseen. Ei kyllä itselläkään aivot toimisi tuota paremmin tuossa tilanteessa.Ihan oikeassahan se oli, kun Suomen mahdollista maalia tarkistettiin videolta. Tarkoitti siis että mestari ei ole selvä.
Dale McTavishin SaiPa-paita lähtee roviolle. Voi vitun vittu!
Hereillähän mä olen vielä tähän aikaan, että kyllä se taitaa edes semisti kiinnostaa.Hyvähän se on huudella, jos ei kiinnosta.
Ainiin tämäkin vielä. Ei olisi tarvinnut muistuttaa. :D Helvetti maaliviivalta mailatorjunnasta tolppaan ja ulos.Ei makeaa mahan täydeltä. Säästetään triplamestaruus jollekki toiselle kerralle.
Suomi osaa senkin tehdäOon itse asiassa aina miettinyt että mille tuntuu kun mestaruus on ihan millin päässä ja kääntyy toiseen suuntaan. No tälle näköjään.
Varmaan viimeistään muutaman tunnin päästä kun nukkuu hetken.Tää on kyl sellainen tappio joka ei unohdu ikinä.
Ei pelaajat ole robotteja, jotka tekevät ihan joka tilanteessa oikean ratkaisun. Ei se huonosti tuota pelannut, stankoven (?) vaan sai nyt sen käännettyä johnsonille.Miksi Hirvonen lähti ottakaam kontaktia tohon kaatuneeseen kanukkiin kun kiekkoon olis päässyt ihan yhtälailla? Siihen se sitten ratkesi, väärään valintaan väärässä paikassa.
Jumalauta mikä seivi vihun kapteenilta, ei saatana :D
On joo. Ihan oikeasti kaikki oli meitä vastaan tänään tässä finaalissa. Löysä linja Suomelle mutta ei Kanadalle.Tää on kyl sellainen tappio joka ei unohdu ikinä.
Sama homma. Ylimielistä ja korruptoitunutta roskasakkia.En tasan tarkkaan onnittelee Kanadaa. Sitä en ole koskaan tehnyt, enkä tee nytkään.
Mutta milli siihen suuntaan, että nyt voidaan Oulussa kertoa tarinaa kuinka Blomqvistilla olis se milli kääntynyt :DOon itse asiassa aina miettinyt että mille tuntuu kun mestaruus on ihan millin päässä ja kääntyy toiseen suuntaan. No tälle näköjään.
On kyllä älyttömän vastenmielinen sakki.Sama homma. Ylimielistä ja korruptoitunutta roskasakkia.
En usko että Blomqvist olisi tehnyt maalia tuosta paikasta. En kyllä olekaan Oulusta.Mutta milli siihen suuntaan, että nyt voidaan Oulussa kertoa tarinaa kuinka Blomqvistilla olis se milli kääntynyt :D
Älä nyt enää jaksa. Nyt sen voi sanoa, että Blomqvistin poissaoloon ei kaaduttu, mutta olisi hän sieltä paikan ansainnut.Mutta milli siihen suuntaan, että nyt voidaan Oulussa kertoa tarinaa kuinka Blomqvistilla olis se milli kääntynyt :D