Ruåttalainen.Mitkäs vitun kanukkituomarit siellä on? Vittu mä häpeän noita tuomioita.
Kaksi jäähyä oli täysin selviä. Yksi jäähy vähän mielenkiintoinen, kun tuo Kanadan lapsi itki tuomareille ennen jäähyä ja olisi kuulunut saada itse rangaistuksen ennen Suomen jäähyä.Aivan absurdia. 10 minuuttia Suomelle jäähyä, josta korkeintaan 4 tuli aiheesta. Vastaavasti montako Kanadan rikettä on jäänyt viheltämättä? Tulee kunnon Putin-Fasel -flashbackit tästä pelleilystä.
Toki se maalin päällä kiekon sulkeminenkin kyseenalainen. Itsekin olisin saattanut sulkea kun toinen maalin päällä olevan kiekon takia huitoo pesäpallo-ottein mailalla lähellä oman veskan päätä.Kaksi jäähyä oli täysin selviä. Yksi jäähy vähän mielenkiintoinen, kun tuo Kanadan lapsi itki tuomareille ennen jäähyä ja olisi kuulunut saada itse rangaistuksen ennen Suomen jäähyä.
Neljällä pelaajalla?No, tää on vieläkin ihan voitettavissa!
Tämä on totta. Ihan huumoria oli kyllä myös Rädyn pelaaminen ennen tuota tilannetta.Tää vihellys oli taas ihan huumoria.
Luin Jatkoajasta, että riiteissään syövät siemennestettä. Jos tämä on tie menestykseen niin tuskin menee kauaa kun koko muukin kiekkoileva maailma syö sitä paahtoleivän päällä.On tuo Kanada melko ylivoimainen porukka tänä vuonna. Ei juurikaan palaa
Suomi-Venäjä 2014 taitaa mennä tämän edelle vielä.Aivan absurdia. 10 minuuttia Suomelle jäähyä, josta korkeintaan 4 tuli aiheesta. Vastaavasti montako Kanadan rikettä on jäänyt viheltämättä? Tulee kunnon Putin-Fasel -flashbackit tästä pelleilystä.
2-0 johto kolmanteen erään on vaarallisin johto.No, tää on vieläkin ihan voitettavissa!
Neljällä pelaajalla?
Apua. Ei sais nauraa.Siellä on maksettu niin tuomarit kuin uhritkin.
Tähän se "Canada has never lost 3-0 lead in the final period of the final match."2-0 johto kolmanteen erään on vaarallisin johto.
Mä lopetin katsomisen. Ei vaan kykene.Jos kolmella sanalla pitäisi kuvailla tunteita kahden erän jälkeen, niin "helevetin helevetin helevetti!" voisi olla aika osuva.