hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Ite Teemu sentään sanoi, että niistä -98 finaaleista hän haluaisi pelata Oatesin kanssa.Siellä kävi kääntymässä myös yksi Jaromir J., ihan hyvä ura silläkin hepulla.
Ite Teemu sentään sanoi, että niistä -98 finaaleista hän haluaisi pelata Oatesin kanssa.Siellä kävi kääntymässä myös yksi Jaromir J., ihan hyvä ura silläkin hepulla.
Teemu nyt on sellainen ihme tuuliviiri. On hehkuttanut urallaan aika ristiin ainakin Kariyan, Sakicin ja Prongerin.Ite Teemu sentään sanoi, että niistä -98 finaaleista hän haluaisi pelata Oatesin kanssa.
Ajeli Prongerinkin pystyyn ja silti muka kaveri.Teemu nyt on sellainen ihme tuuliviiri. On hehkuttanut urallaan aika ristiin ainakin Kariyan, Sakicin ja Prongerin.
Täysi koomikko Esa Tikkanen on paras.Entäs lähes koomikko Jim Carey? Oli melkoinen tähdenlento.
Ajeli ennen kuin tulivat kavereiksi. Torino 2006 alkuvuodesta ja "Pronger Anaheimiin" kesällä 2006. Teemuhan on kato niitä tyyppejä, jotka jokainen haluaa omaan jengiinsä, mutta vihaa silloin, kun pelaavat muualla. Aina valmis poistamaan vastustajan parhaita pelaajia takalaamalla takaraivosta pleksiin.Ajeli Prongerinkin pystyyn ja silti muka kaveri.
Selänne ajoi Prongerin pystyyn Salt Lake Cityssa 2002.Ajeli ennen kuin tulivat kavereiksi. Torino 2006 alkuvuodesta ja "Pronger Anaheimiin" kesällä 2006
Oliko noin? Hitto tässä alkaa jo lähimuisti reistaamaan.Selänne ajoi Prongerin pystyyn Salt Lake Cityssa 2002.
Joo oli. Puolivälierässä täräytti numeroihin.Oliko noin? Hitto tässä alkaa jo lähimuisti reistaamaan.
Siellähän se. Ja Torinossa sitten Ruutu & Jagr.Joo oli. Puolivälierässä täräytti numeroihin.
Erikoinen toinen erä Jarrylta. Muutenkin kyllä Pens on aivan paska.Onko Jarry päissään?
Kaunista, niin kaunista.Ujo veto Crosbylta ja 2-2.
Sytyn kyllä noihin lämärimaaleihin tuollaisista puolittaisista läpiajoista. Crosby on mies minun makuuni.Kaunista, niin kaunista.
On ollut minun makuuni jo junnujen arvokisoissa pelatessaan. Toki suosikkijoukkueessani pelatessaan rakkaus ei ole ainakaan hiipunut. Yksi kaikkien aikojen pelaajista!Sytyn kyllä noihin lämärimaaleihin tuollaisista puolittaisista läpiajoista. Crosby on mies minun makuuni.