Barkov ja Gudas sikailee ja Ekblad myös. Tai näin olen lukenut kun ei jaksa katsoa.Jumazuka Wingsit johtaa. Tää on meijän peli! Älkää palauttako todellisuuteen.
Barkov ja Gudas sikailee ja Ekblad myös. Tai näin olen lukenut kun ei jaksa katsoa.Jumazuka Wingsit johtaa. Tää on meijän peli! Älkää palauttako todellisuuteen.
Barkovi pisti Manthan seinälle ja siitä taklasi vielä Larkinin. Meijän kaks parasta :D. Silti me voitetaan tää peli.Barkov ja Gudas sikailee ja Ekblad myös. Tai näin olen lukenut kun ei jaksa katsoa.
Kyl tää jengi pystyy ihmeisiin. Stanley cup täältä tullaan. :DHei mitä en oo nähny livenä et Detroit voittaa varmaan neljään vuoteen. Melekosta.
No lainataan tähän tuolta Vegasin ketjusta Kultaritarien taktiikkaa:Coloradon komennossa mentiin ensimmäinen erä, Vegas ei oikein saanut mitään aikaiseksi. Oikea joukkue johtaa.
Joten ekaan erään lähdettiin siis vain katselemaan ja ihmettelemään, että mikäs se tällainen ulkoilmakaukalo on. Toisessa ja kolmannessa erässä ruvetaan sitten kuulemma pelaamaan. No katsotaan mitä tuleman pitää. Kovin olivat luistimet liisterissä Vegasin autiomaan pojilla tuolla ulkoilmassa...Glass totesi puolestaan haastattelussa, että avauserässä lähestymistapana on luultavasti pitää peli yksinkertaisena ja tutustua jäähän. Toisessa ja kolmannessa erässä on sitten enemmän ratkaisujen aika:
No oma kommenttini tuon järven rannalla ajeltuani oli, että kyllä löytyy Suomesta paljon komeampia järvimaisemia. Onko ne sitten nuo vuoret, jotka tekevät tuon niin eksoottisen näköiseksi? Mutta löytyy Amerikasta kyllä maisemia jotka pesevät mielestäni härmän mäntypuskat 100-0, vaikkapa Etelä-Utahin kansallispuistot.Komea järvi on. Pienenä knoppina. Pinta-alaltaan on noin puolet kotoisesta Oulujärvestä, mutta vettä Tahoejärvessä on 22 kertaa enemmän. Hieman syvempi kuin Nälkämaan meri tai muut järvemme.
Ihan älyttömän näköistä on tuo McDavidin meno tänään. Pelaa niin ylivoimaisesti, etten ole hetkeen nähnyt aikuisten tasolla vastaavaa tasoeroa.McDavid 3+2 ja peli ei edes puolivälissä vielä.
Joku mainitsi aiemmin että tunnin kesti erä. No erätauko perkele yli 8 tuntia.Ja ensimmäinen erätauko vihdoin ohi.
Olen maksanut studiosta. Vaadin studion tämän ottelun ajaksi. Rahat takaisin.
Vegasilla kävi tuuri kun jäi selvä jäähy viheltämättä ja seuraavasti vaihdosta maali.