Mäkinen ei ymmärrä = tarkastus on turha.
Ei väliä, Anttikaan ei tiennyt.Mikä tarkastus?
Jotenkin kyllä nautin tuosta kun Lundqvist tuntuu nykyään olevan ihan paska.
Meinasi mennä tiukaksi, mutta ansaittu voitto otettiin.
Pelin aikana katsotaan peliä. Sekundaariset toiminteet ehtii sen jälkeen.Yllättävän nopeasti pelin jälkeen joukkueen jäsenet ehtivät Jatkikseen
Tämä oli oikeasti hyvä tipsi. Pelin päättymisen jälkeenkin tarjolla vielä hyvät studiosetit, eikä mitään esiintymistaidottomien Twitter-miesten maneereita! Kiitos!Eikö viaplayn kautta nää myös nhl tv:n. Siellä paikalliset selostukset.
Tarkoitin vähän pidemmällä otannalla.Kyllä, vain 40 torjuntaa tänään. Paska mikä paska.
Voi luoja mitä jengiä täältä löytyy...
Eiköhän ne katsonut sen, jäikö pelikelloon vielä aikaa, kun tuo viimeinen purku kävi kaukalon ulkopuolella.Mitäs ne tossa kattoivat?:D
Ei ole Lunkasta enää mestarivahdiksi, mutta eipä Rangers sellaista nyt tarvitsekaan.Tarkoitin vähän pidemmällä otannalla.
Voi luoja tosiaan mitä jengiä täältä löytyy...
Canucksin peliasu ja logo ovat kyllä NHL:n kenties surkeimmat.
Mitä! Aivan pirun hienot. Yksinkertaiset vanhan liiton lätkäpaidat. En sano että mikään NHL-paita olisi surkea, mutta Anaheim, Ottawa ja Washington voisivat hieman trimmata noita pysty ja vinoraitojaan. Ja San Jose palauttaa sen vaakaraidan noihin "treenipaitoihinsa".
Okei paita sinänsä ei paha, värimaailma ei vain iske. Logo puolestaan kuin joku eskarilaisen piirrös.
Tuo sini-vihreä väritys nyt kuuluu tuonne USA:n luoteis ja Kanadan lounaiskolkkaan. Seattlessa niin Mariners, Seahawks kuin WHL:n Thunderbirds pelaavat Canucksin lisäksi kaikki samoilla väreillä. Ja arvaan että myös Seattlen tuleva laajennusjoukkuekin valitsee sini-vihreän.
Hyvä homma. Ei mun silti siitä tarvi pitää.
Mulle Canucksin oikeat värit ja logo ysärin alusta Sonja Lumpeen, Kirk McLeanin, Gino Odjickin, Trevor Lindenin, Pavel Buren ym ym kantamassa paidassa.
Olen pitänyt sinua jonkinlaisena jatkoajan NHL-oloneuvoksena mutta ihan niin korkeassa arvossa en uskonut sinun olevan, että tauotkin menevät teikäläisen mukaan.