Otteluseuranta 20.–21.10.2018

  • 21 045
  • 302

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä aika ala-arvoista pelailua tämä prime-time peli. Valitettavasti.

Tämä EI ole mikään provo mutta kyllä Areenalla (Jokerit) näkee jotenkin raikkaampaa kiekkoa. En tiedä olenko tällä kaudella katsonut juuri väärät pelit mutta aika helvetin monessa NHL pelissä kiekko pomppii flipperinä keskialueella ja maalipaikkoja harvakseltaan.

Kyllä mä itse NHL kiekon ystäviin kuulun, mutta harvassa on nykyään esim. taklaukset.

Toivotaan että se illan Jetsien peli olisi parempi!
 

Wire

Jäsen
On kyllä aika ala-arvoista pelailua tämä prime-time peli. Valitettavasti.

Tämä EI ole mikään provo mutta kyllä Areenalla (Jokerit) näkee jotenkin raikkaampaa kiekkoa. En tiedä olenko tällä kaudella katsonut juuri väärät pelit mutta aika helvetin monessa NHL pelissä kiekko pomppii flipperinä keskialueella ja maalipaikkoja harvakseltaan.

Kyllä mä itse NHL kiekon ystäviin kuulun, mutta harvassa on nykyään esim. taklaukset.

Toivotaan että se illan Jetsien peli olisi parempi!

Pelaajat on nykyään niin nopeita että huti taklaus aiheuttaa heti yv hyökkäyksen omaan päähän.

Iltapäiväpelit on aina ihan karmeaa höntsää
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
On kyllä aika ala-arvoista pelailua tämä prime-time peli. Valitettavasti.

Tämä EI ole mikään provo mutta kyllä Areenalla (Jokerit) näkee jotenkin raikkaampaa kiekkoa. En tiedä olenko tällä kaudella katsonut juuri väärät pelit mutta aika helvetin monessa NHL pelissä kiekko pomppii flipperinä keskialueella ja maalipaikkoja harvakseltaan.

Kyllä mä itse NHL kiekon ystäviin kuulun, mutta harvassa on nykyään esim. taklaukset.

Toivotaan että se illan Jetsien peli olisi parempi!
This is NHL ;-)

No ei vaan, onhan nämä iltapäivämatsit aina kunnon höntsää. Hyvin harvoissa peleissä on ollut kunnon intensiteetti alusta loppuun.
 

Largo

Jäsen
Älä sitten tartu siihen joka toinen päivä ja kirjoita siitä kolmea viestiä, jos sulle ei ole muka tämä yksi satunnainen internet-kirjoittelija mennyt ihon alle.
Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä nyt sun ihon alle on mennyt jotain. Toisin sanoen, mitä pahaa olen sanonut Rantasesta, että tuollaisen reaktion sinussa sain?

Mielestäni on lähinnä huvittavaa, että tuollainen liikanimi on Rantaselle keksitty. Ja kun siis lähetyksessä oli tällainen ”Player we love, but others....”-juttu, niin siinä oli hienosti kiteytetty tilanne, kun Rantanen johtaa syöttöpörssiä etc. mutta ei ole kertaakaan ollut ottelun tähdistössä tällä kaudella, mikä vain oli havainto. Ilmeisesti on muitakin, ketkä eivät miellä Rantasta kuskin paikalle. Itselle Rantanen on suosikkipelaajiani, eikä minua ainakaan haittaa tuollainen lempinimi. Jos se sinua ärsyttää, niin ihmettelen suuresti. Olen kuitenkin matkustaja- sanan käyttänyt kerran tällä palstalla lähikuukausina - tai koskaan muuten. Senkin vuoksi reaktiosi on vähintään outo, väittäen minun joka toinen päivä heittelevän sitä ilmoille ja jauhavan siitä useita viestejä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuomo Ruutukin on pelipaikoilla.
 

Ralph

Jäsen
Toisin sanoen, mitä pahaa olen sanonut Rantasesta, että tuollaisen reaktion sinussa sain?
Kutsut häntä "matkustelijaksi", koska joku satunnainen internet-kirjoittelija on niin vuosi sitten sanonut. Se minua ärsyttää.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Noniin vähän tunnetta kotijoukkueelta nyt! Ferland herättelee.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Teuvo järjestää paikkoja mutta kenellekään ei maistu.
 

Ralph

Jäsen
Olipas mälsä, vaikka odotettu tuon äsköisen maalineduskähinän jälkeen. Mutta Johnson kaatuu ennen kuin tappelu kunnolla edes alkaa, eikä pääse enää ylös. Eihän tuollaisesta kuuluisi edes vitosia jakaa.
 

Largo

Jäsen
Kutsut häntä "matkustelijaksi", koska joku satunnainen internet-kirjoittelija on niin vuosi sitten sanonut. Se minua ärsyttää.
Kyllä, mielestäni se oli huvittava juttu, joka ei pidä paikkaansa. Tähän maailmaan mahtuu heittoja, mun mielestä se oli huvittava, mutta sinuun ei nyt huumori iske. Rentoudu, hyvä ihminen, ei tämä ole niin vakavaa. Tulen jatkossakin kutsumaan häntä lempinimellä matkustaja, vaikka en häntä pidä ketjussaan sellaisena.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Nyt kun näytettiin uudestaan hidastettuna tuo Ferlandin taklaus Jostiin niin suoraan päähänhän se osuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös