Otteluseuranta 20.–21.1.2024

  • 3 069
  • 112

Veijari

Jäsen
Onko Col ketjuja sekoitettu vai turhaakin turhempi Johansen pistetty vilttiin? Taisi olla kentällä noiden molempien kolmannen erän Phillyn maalien aikana.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvät tehot mutta meinasin että jotenkin pelin ulkopuolella koko ajan. Esim mäkkinnon ottaa homman joka vaihdossa haltuun.
Tuttua piste per peli -junassa matkustelua
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Oho, Mäkkäri ei tehnyt tyhjiin vaan antoi kaverin tehdä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siellä oli kaikki 2 maalin miehet kentällä lopuksi, ja Mäkinen antoi lahjan O’Connorille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oisin ite Mäkkinnonina vetänyt lämärillä metrin päästä sisään.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkkinnon kyllä ton jengin aivan ylipäällikkö. Mielestäni kaikista paras pelaaja koko sarjassa. Joka vaihdossa homma haltuun.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Ookoo. Itse oon pitänyt mäkkinnonia parempana monta vuotta mutta mielipide juttuja. Monta stänlikupii hei? (hymiö)
Subjektiivinen mielipide on aina subjektiivinen mielipide. MacKinnon omistaa yhden kannun enemmän kuin McDavid, koska pelaa paremmassa joukkueessa kuin Mäkäri.

Katso pisteitä ja itse peliä. Se antaa sulle vastauksen.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Subjektiivinen mielipide on aina subjektiivinen mielipide. MacKinnon omistaa yhden kannun enemmän kuin McDavid, koska pelaa paremmassa joukkueessa kuin Mäkäri.

Katso pisteitä ja itse peliä. Se antaa sulle vastauksen.

En vaihda mielipidettä. Jotenkin sellainen fiilis että tiukassa pelissä kun se maali täytyy tehdä niin mäkkäri sen näistä kahdesta tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös