Varovaisesti tai tulee Lertille noutaja - ja lujaa!Toiset erät on ollu Suomelle vaikeita kaikissa peleissä.
Ika ei ole tätä tosin vielä huomannut, vaikka on istunut joka pelissä paikanpäällä.
Varovaisesti tai tulee Lertille noutaja - ja lujaa!Toiset erät on ollu Suomelle vaikeita kaikissa peleissä.
Ika ei ole tätä tosin vielä huomannut, vaikka on istunut joka pelissä paikanpäällä.
Tätä pitäisi oikeasti harjoitella. Röyhkeä ajo maalille, aina. Ja jos lauot maalivahdin logoon, 20 punnerrusta.Kanukit kyllä veti kun paikka tuli, eikä vieneet kulmaan. Ruottalaiset kanssa.
Mä oon aina miettinyt tota logoon ampumista, et miten vaikeeta se on tähdätä muualle? Vai pelätäänkö niin paljon maalin ohi vetämistä et mielummin varmasti syliin?Tätä pitäisi oikeasti harjoitella. Röyhkeä ajo maalille, aina. Ja jos lauot maalivahdin logoon, 20 punnerrusta.
Ja silti lauotaan plekseihin tai päätykatsomoon.Mä oon aina miettinyt tota logoon ampumista, et miten vaikeeta se on tähdätä muualle? Vai pelätäänkö niin paljon maalin ohi vetämistä et mielummin varmasti syliin?
Mä oon aina miettinyt tota logoon ampumista, et miten vaikeeta se on tähdätä muualle? Vai pelätäänkö niin paljon maalin ohi vetämistä et mielummin varmasti syliin?
Vittu nyt naamat kiinni niistä kelloista apinat