Niin no sehän se syy onkin.Pitkä kausi tiiviissä pelirytmissä painaa.
Niin no sehän se syy onkin.Pitkä kausi tiiviissä pelirytmissä painaa.
Ei ehdi Kessel 5 kuukaudessa kyllä millään palautumaan.Pitkä kausi tiiviissä pelirytmissä painaa.
Onko kukaan nähnyt pelaajien kommentteja tuosta jäästä? Katselin vähän pelin loppua niin surkealta vaikutti. Koko peli tuollaista vai vikaanko soseentunut?
Ei välttämättä oikea ketju, mutta nyt neljä pudotuspeliä katsottuani olen kyllä sitä mieltä että tyhjille katsomoille pelatessa nää matsit ovat kuin harjoituspelejä. Tammikuun runkosarjapeleissäkin on enemmän tunnetta. Vois ihan hyvin lopettaa ekaan kierrokseen jos katsojia ei saada paikalle, niin pliisuja pelejä just nyt.
Mä oon täysin eri mieltä, mun mielestä pelaajat vaikuttaa enemmänkin innostuneilta. Sitä paitsi tähän täytyy todennäköisesti tottua, Amerikan koronatilanne ei järin valoisa oleEi välttämättä oikea ketju, mutta nyt neljä pudotuspeliä katsottuani olen kyllä sitä mieltä että tyhjille katsomoille pelatessa nää matsit ovat kuin harjoituspelejä. Tammikuun runkosarjapeleissäkin on enemmän tunnetta. Vois ihan hyvin lopettaa ekaan kierrokseen jos katsojia ei saada paikalle, niin pliisuja pelejä just nyt.
Jakaako jatkoon menneet kannun keskenään, vai mikä pointti tässä olisi?Vois ihan hyvin lopettaa ekaan kierrokseen jos katsojia ei saada paikalle, niin pliisuja pelejä just nyt.
Niin, olisi varmaan pitänyt avata vähän paremmin. Mun mielestä peli on ollut aikamoista näissä ekoissa peleissä. Esim. Rangersin ja Carolinan matsissa alku oli lupaava, pari hyvää pommia, maali ja tappelu ekaan kolmeen minuuttiin. Sen jälkeen lähinnä miekkailtiin ja häiritsin mailalla. Ei sen erikoisempaa kiekon liikuttelua kuin vaikkapa sm-liigassa. Samoin Habsien ja Pittsburghin välillä, siinä tosin tasoero taisi tappaa tunnelmaa, niin paljon Montreal oli perässä ja pingviinit ilmeisesti takki vähän auki? Lisäksi tuomareiden vihellyskynnys näyttää olevan ainakin kolme luokkaa matalammalla kuin normipeleissä, jatkuvaa erikoistilannepelaamista lähes joka matsi. Ei ennen tämmöstä ollut, ennen oli hyvin. Mun mielestä.Juu kausi pakettiin vaan koska on tylsä katsoa pelejä ilman yleisöä.
Niin, olisi varmaan pitänyt avata vähän paremmin. Mun mielestä peli on ollut aikamoista näissä ekoissa peleissä. Esim. Rangersin ja Carolinan matsissa alku oli lupaava, pari hyvää pommia, maali ja tappelu ekaan kolmeen minuuttiin. Sen jälkeen lähinnä miekkailtiin ja häiritsin mailalla. Ei sen erikoisempaa kiekon liikuttelua kuin vaikkapa sm-liigassa. Samoin Habsien ja Pittsburghin välillä, siinä tosin tasoero taisi tappaa tunnelmaa, niin paljon Montreal oli perässä ja pingviinit ilmeisesti takki vähän auki? Lisäksi tuomareiden vihellyskynnys näyttää olevan ainakin kolme luokkaa matalammalla kuin normipeleissä, jatkuvaa erikoistilannepelaamista lähes joka matsi. Ei ennen tämmöstä ollut, ennen oli hyvin. Mun mielestä.
Jakaako jatkoon menneet kannun keskenään, vai mikä pointti tässä olisi?
Noniin. Rask pikkuhiljaa maaliin.
Scott Nauruton tekee vakavalla naamalla.
Rask on sivussa tästä pelistä sairastumisen vuoksi.
Olet varmasti ja toivottavasti oikeassa. Ja tietysti tuo pelaamattomuus näkyy varmaan joka jengin otteissa. Toivotaan, että taso löytyy tässä seuraavien viikkojen aikana niin joukkueilla kuin tuomareillakin.Eihän peli voi olla mitenkään kuosissa 4,5 kk tauon jälkeen oikein kenelläkään. Siksi nämä play-inn-ottelut ovatkin niin mielenkiintoisia, kun voi tapahtua melkein mitä vaan (esim. Chicago-Edmonton eilen). Boston-Philly-ottelun eka erä oli melko varovaista, mutta tokassa erässä alettiin taklaamaan ja peliin tuli lisää vauhtia. Nämä Round Robin pelit tulevat kuitenkin varmasti olemaan huolellisimpia kuin play-inn-joukkueilla. Kärkiryhmät varovat loukkaantumisia kun playoff-paikka on varma.
Uskon että kun oikeat pleijarit alkavat reilu viikon päästä, niin kaikilla mukana olevilla joukkueilla on oma peli hallussaan ja tulemme näkemään upeaa jääkiekkoa.
Oilers-Hawks oli kaukana tylsästä matsista eilen. Todella kaukana. Paikkoja oli lopputulokseen 11-10, Hawksille.