Otteluseuranta 2.–3.8.2020

  • 14 070
  • 169

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ei ihan riittänyt Predsin kiri loppuun asti.
 

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Onko kukaan nähnyt pelaajien kommentteja tuosta jäästä? Katselin vähän pelin loppua niin surkealta vaikutti. Koko peli tuollaista vai vikaanko soseentunut?
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei välttämättä oikea ketju, mutta nyt neljä pudotuspeliä katsottuani olen kyllä sitä mieltä että tyhjille katsomoille pelatessa nää matsit ovat kuin harjoituspelejä. Tammikuun runkosarjapeleissäkin on enemmän tunnetta. Vois ihan hyvin lopettaa ekaan kierrokseen jos katsojia ei saada paikalle, niin pliisuja pelejä just nyt.
 

Bulihefe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Porin Ässät
Miksi noissa peleissä äänet menevät välillä oudoiksi, vähän kuin kelattaisiin nopeasti eteenpäin? Onko se sitä kiroilun peittämistä?
 

ipaz

Jäsen
Onko kukaan nähnyt pelaajien kommentteja tuosta jäästä? Katselin vähän pelin loppua niin surkealta vaikutti. Koko peli tuollaista vai vikaanko soseentunut?

Molemmissa kaupungeissa on lähes 30 astetta lämmintä, joten varmasti on haastetta jään kanssa. Jouni Nieminen twitterissä kirjoitti että Rogers Placessa on lämmöt laskettu todella alas ja hallissa on pirun kylmä. Tiedä sitten miten Torontossa.
 

ipaz

Jäsen
Ei välttämättä oikea ketju, mutta nyt neljä pudotuspeliä katsottuani olen kyllä sitä mieltä että tyhjille katsomoille pelatessa nää matsit ovat kuin harjoituspelejä. Tammikuun runkosarjapeleissäkin on enemmän tunnetta. Vois ihan hyvin lopettaa ekaan kierrokseen jos katsojia ei saada paikalle, niin pliisuja pelejä just nyt.

Juu kausi pakettiin vaan koska on tylsä katsoa pelejä ilman yleisöä.
 

Nemonieminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Isles
Ei välttämättä oikea ketju, mutta nyt neljä pudotuspeliä katsottuani olen kyllä sitä mieltä että tyhjille katsomoille pelatessa nää matsit ovat kuin harjoituspelejä. Tammikuun runkosarjapeleissäkin on enemmän tunnetta. Vois ihan hyvin lopettaa ekaan kierrokseen jos katsojia ei saada paikalle, niin pliisuja pelejä just nyt.
Mä oon täysin eri mieltä, mun mielestä pelaajat vaikuttaa enemmänkin innostuneilta. Sitä paitsi tähän täytyy todennäköisesti tottua, Amerikan koronatilanne ei järin valoisa ole
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juu kausi pakettiin vaan koska on tylsä katsoa pelejä ilman yleisöä.
Niin, olisi varmaan pitänyt avata vähän paremmin. Mun mielestä peli on ollut aikamoista näissä ekoissa peleissä. Esim. Rangersin ja Carolinan matsissa alku oli lupaava, pari hyvää pommia, maali ja tappelu ekaan kolmeen minuuttiin. Sen jälkeen lähinnä miekkailtiin ja häiritsin mailalla. Ei sen erikoisempaa kiekon liikuttelua kuin vaikkapa sm-liigassa. Samoin Habsien ja Pittsburghin välillä, siinä tosin tasoero taisi tappaa tunnelmaa, niin paljon Montreal oli perässä ja pingviinit ilmeisesti takki vähän auki? Lisäksi tuomareiden vihellyskynnys näyttää olevan ainakin kolme luokkaa matalammalla kuin normipeleissä, jatkuvaa erikoistilannepelaamista lähes joka matsi. Ei ennen tämmöstä ollut, ennen oli hyvin. Mun mielestä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Flyers - Bruins 3-1 kahden erän jälkeen. Aika lailla Flyersin komennossa mentiin toinen erä.
 

ipaz

Jäsen
Niin, olisi varmaan pitänyt avata vähän paremmin. Mun mielestä peli on ollut aikamoista näissä ekoissa peleissä. Esim. Rangersin ja Carolinan matsissa alku oli lupaava, pari hyvää pommia, maali ja tappelu ekaan kolmeen minuuttiin. Sen jälkeen lähinnä miekkailtiin ja häiritsin mailalla. Ei sen erikoisempaa kiekon liikuttelua kuin vaikkapa sm-liigassa. Samoin Habsien ja Pittsburghin välillä, siinä tosin tasoero taisi tappaa tunnelmaa, niin paljon Montreal oli perässä ja pingviinit ilmeisesti takki vähän auki? Lisäksi tuomareiden vihellyskynnys näyttää olevan ainakin kolme luokkaa matalammalla kuin normipeleissä, jatkuvaa erikoistilannepelaamista lähes joka matsi. Ei ennen tämmöstä ollut, ennen oli hyvin. Mun mielestä.

Eihän peli voi olla mitenkään kuosissa 4,5 kk tauon jälkeen oikein kenelläkään. Siksi nämä play-inn-ottelut ovatkin niin mielenkiintoisia, kun voi tapahtua melkein mitä vaan (esim. Chicago-Edmonton eilen). Boston-Philly-ottelun eka erä oli melko varovaista, mutta tokassa erässä alettiin taklaamaan ja peliin tuli lisää vauhtia. Nämä Round Robin pelit tulevat kuitenkin varmasti olemaan huolellisimpia kuin play-inn-joukkueilla. Kärkiryhmät varovat loukkaantumisia kun playoff-paikka on varma.

Uskon että kun oikeat pleijarit alkavat reilu viikon päästä, niin kaikilla mukana olevilla joukkueilla on oma peli hallussaan ja tulemme näkemään upeaa jääkiekkoa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Noniin. Rask pikkuhiljaa maaliin.

Scott Nauruton tekee vakavalla naamalla.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eihän peli voi olla mitenkään kuosissa 4,5 kk tauon jälkeen oikein kenelläkään. Siksi nämä play-inn-ottelut ovatkin niin mielenkiintoisia, kun voi tapahtua melkein mitä vaan (esim. Chicago-Edmonton eilen). Boston-Philly-ottelun eka erä oli melko varovaista, mutta tokassa erässä alettiin taklaamaan ja peliin tuli lisää vauhtia. Nämä Round Robin pelit tulevat kuitenkin varmasti olemaan huolellisimpia kuin play-inn-joukkueilla. Kärkiryhmät varovat loukkaantumisia kun playoff-paikka on varma.

Uskon että kun oikeat pleijarit alkavat reilu viikon päästä, niin kaikilla mukana olevilla joukkueilla on oma peli hallussaan ja tulemme näkemään upeaa jääkiekkoa.
Olet varmasti ja toivottavasti oikeassa. Ja tietysti tuo pelaamattomuus näkyy varmaan joka jengin otteissa. Toivotaan, että taso löytyy tässä seuraavien viikkojen aikana niin joukkueilla kuin tuomareillakin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oilers-Hawks oli kaukana tylsästä matsista eilen. Todella kaukana. Paikkoja oli lopputulokseen 11-10, Hawksille.
 

ipaz

Jäsen
Oilers-Hawks oli kaukana tylsästä matsista eilen. Todella kaukana. Paikkoja oli lopputulokseen 11-10, Hawksille.

En tarkoittanut että ottelu olisi ollut tylsä, vaan sitä että Hawks oli runkosarjassa jo täysin ulkona pleijareista. Ja nyt tilanne on täysin katollaan ja Hawks voi olla todellinen yllättäjä tänä kesänä/syksynä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös