Otteluseuranta 2.–3.7.2021

  • 14 912
  • 118

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Kauhea määrä karmeita virheitä. Eniten ihmetyttää se, ettei Habs edes yritä pelata mitenkään vittumaisesti Tampaa vastaan. Melkoista pannukakkua kyllä tarjolla kotiyleisölle.
 
Carey Pricenä luistelisin vaihtoon ja toteaisin, että jos teitä ei kiinnosta pelata, niin pelleilkää keskenänne.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Vähän väärältä tuntuu mitään Conn Smythejakaan jakaa kun vastustaja on tasoa sm-liiga
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jaaha. Vasi nukahti tuohon Montrealin paskuuten ja hörppää jännityksen vuoksi helpon.
 
Silloin kun Vasilevskiy sanoo, että "tuossa, olkaa hyvä, voittakaa peli", niin se paikka kannattaisi käyttää. Montaa peliä ei tule tarjoamaan tällä tavalla.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Habs on kyllä ollut ihan järkyttävän paska tässä pelissä vaikkakin ovat saaneet tehtyä saman verran maaleja kun kahdessa ekassa yhteensä.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Älkää nyt muut hermostuko, mutta olihan KHL:n pudotuspelit paljon fyysisempiä.
En hermostu itse ainakaan, kun olen KHL:n suurkuluttaja.
On muissa sarjoissa ollut fyysistä, mutta varsinkin tää peli on kuin marraskuinen runkosarjapeli, Tampa ei taida pelata edes kaikilla sylintereillä.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
En hermostu itse ainakaan, kun olen KHL:n suurkuluttaja.
On muissa sarjoissa ollut fyysistä, mutta varsinkin tää peli on kuin marraskuinen runkosarjapeli, Tampa ei taida pelata edes kaikilla sylintereillä.
Tiesin sen ja siksi sanoinkin muut. Vaikea se on Tampankaan syttyä, kun toinen on perästä vedettävä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
En hermostu itse ainakaan, kun olen KHL:n suurkuluttaja.
On muissa sarjoissa ollut fyysistä, mutta varsinkin tää peli on kuin marraskuinen runkosarjapeli, Tampa ei taida pelata edes kaikilla sylintereillä.

Tästä on jotenkin alun alkujaankin puuttunut tunne. Luulisi että etenkin Habseille tää ois ollut spesiaalia ja ois oikeasti annettu ihan täydellisen kaikkensa. Mutta haistan vähän kakkaa housussa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Habs on kyllä ollut ihan järkyttävän paska tässä pelissä vaikkakin ovat saaneet tehtyä saman verran maaleja kun kahdessa ekassa yhteensä.

Kova oli kyllä tuo NiemisVillen fakta, että Montreal voitti runkosarjassa vain 1 matsin enemmän mitä Ottawa Senators.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ottawasta puhuttiin varsinkin alkukaudesta, ettei kuulu edes tähän liigaan.

No kuuluu toki tähän liigaan, kuten kaikki 32 joukkuetta. AHL joukkueet ei kuulu.

Mutta kyllähän tässä on nyt vähän petetty fiilis, kun tätä ylivoimaa katsoo.

Tampa on Mestari ja Montrealin ei edes kuuluisi olla näissä finaaleissa. Se on vaan fakta.

TBL-NYI oli jo moraalinen finaali.
 
No kuuluu toki tähän liigaan, kuten kaikki 32 joukkuetta. AHL joukkueet ei kuulu.

Mutta kyllähän tässä on nyt vähän petetty fiilis, kun tätä ylivoimaa katsoo.

Tampa on Mestari ja Montrealin ei edes kuuluisi olla näissä finaaleissa. Se on vaan fakta.

TBL-NYI oli jo moraalinen finaali.

Ottawa paransi valtavasti kauden aikana. Minusta Vegas olisi ollut viihdyttävyyden kannalta parempi vastus Tampalle näihin finaaleihin.

Minua ihan oikeasti harmittaa niiden Canadiensin pitkäikaisten kannattajien puolesta, joilla on liput tähän peliin. Mistään mitään ymmärtämättä väitän, ettei olleet ihan halvat liput.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Ottawa paransi valtavasti kauden aikana. Minusta Vegas olisi ollut viihdyttävyyden kannalta parempi vastus Tampalle näihin finaaleihin.

Minua ihan oikeasti harmittaa niiden Canadiensin pitkäikaisten kannattajien puolesta, joilla on liput tähän peliin. Mistään mitään ymmärtämättä väitän, ettei olleet ihan halvat liput.
Joo Ottawa oli loppukaudesta viihdyttävä joukkue. Mitä noihin kannattajiin tulee, niin joo toki varmaan pettyneet, mutta uskon heidänkin olevan realisteja ja kovin iloisia jo siitä, että pääsevät katsomaan rakastamansa joukkueen pelaavan finaalipelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös