Vegasilla on varmaan ainakin eniten playoff-voittoja sarjaan liittymisensä jälkeen, mutta mä kelasin että tuossa oli kuitenkin vielä aika monta vuotta välissä ennen kuin Vegas liittyi liigaan.Vastaan Vegas Golden Knights.
Kenkää Cooperille!Vasy ei tule pois! Näyttää Cooperille kaapin paikan.
Totta. Vegasilla on kuitenkin mm. pari vierailua finaalisarjassa, joten mennään sillä. Penguins on varmaan aika lähellä kerkeä myös.Vegasilla on varmaan eniten voittoja sarjaan liittymisensä jälkeen, mutta mä kelasin että tuossa oli kuitenkin vielä aika monta vuotta välissä ennen kuin Vegas liittyi liigaan.
Oli ihan sairas se pätkä jonka näyttivät joskus. Pavelski jäi treenien jälkeen treenaamaan noita ohjureita. Oliko 50 laukausta oikealta ja 50 vasemmalta. Osui varmaan kaikkiin vetoihin.Tuo Pavelskin kyky laittaa maila juuri oikeaan paikkaan ja ohjata se sisään on jotain aivan helvetin kaunista. Maailman parhaita tuossa hommassa.
Juu, mä mietin juuri pinguja Bostonin jälkeen toisena vaihtoehtona.Totta. Vegasilla on kuitenkin mm. pari vierailua finaalisarjassa, joten mennään sillä. Penguins on varmaan aika lähellä kerkeä myös.
Se tekee vielä maalin.Vasy haluaa varmaan saada itseluottamusta takaisin. Hyvin on ainakin alkanut.
Eiköhän kaadu siihen että RantasMikko vetää kiikarit jotain vitun Anaheimia vastaanDallasin suomalaisilla jo 6 tehopistettä. Jos muut hoitavat hommansa samaa tahtia, niin kierrosennätys paukkuu rikki.
Noin ei saisi sanoa!!Eiköhän kaadu siihen että RantasMikko vetää kiikarit jotain vitun Anaheimia vastaan
21 pistettä on paperia tänäyönä
Ei siihen Ranea tarvita. Floridan ja Carolinan suomalaiset hoitavat homman ja pelaahan Maccellikin ensi yönä.Noin ei saisi sanoa!!
Se kyl on totta, että Ilman Ranea tuota ei tule tapahtumaan.
Tässä on jatkoajan NHL-foorumin vastine Hannu Aravirran torilla tavataan-kuiskailuille. Löysät on jo housuissa.21 pistettä on paperia tänäyönä
Eiks ne viime kaudella painaneet Lindellin kanssa hyökkäyksen kärjessä jossain pelissä?Jani Hakanpää maestroimassa Starsin hyökkäystä :D Nyt olen nähnyt kaiken
Onneksi eivät törmänneet vastustajan maalin takana.Eiks ne viime kaudella painaneet Lindellin kanssa hyökkäyksen kärjessä jossain pelissä?
Onnittelut muuten sinne. Olit oikeassa ja minä väärässä.Vastaan Vegas Golden Knights.