Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun henkilökohtaiset suosikkipaidat.Neonvihreät mielestäni ja vitun rumat. Kai noi menee noilla paikalliseen diskoon...
Vihaajat vihaa, i assume!!
Mun henkilökohtaiset suosikkipaidat.Neonvihreät mielestäni ja vitun rumat. Kai noi menee noilla paikalliseen diskoon...
Sitä paitsi paidat ovat vielä kivemman näköiset livenä.Mun henkilökohtaiset suosikkipaidat.
Vihaajat vihaa, i assume!!
Mutta kukaan ei toivo enää näkevänsä niitä whiteout-asuja. Pavelskikin katoaa telkkarin kuvasta valkoisine mailoineen täydellisesti.Sitä paitsi paidat ovat vielä kivemman näköiset livenä.
Oli muuten kauden eka tehopiste.Jani "Orr" Hakanpää jakelee syöttöjä.
Ensimmäiset tehopisteet Hakanpäälle tälle kaudelle.Jani "Orr" Hakanpää jakelee syöttöjä.
Suomalaisilla jo neljä tehopistettä kasassa tältä ottelukierrokselta. Vielä kaivattaisiin 17 pistettä uuteen piste-ennätykseen.
Tilaa netistä tommonen paita ja kokeile iteHohtaakohan nuo Dallasin paidat pimeässä
Ai ne stormtrooperit? Ihan kauheat, varsinkin ne pöksyt.Mutta kukaan ei toivo enää näkevänsä niitä whiteout-asuja. Pavelskikin katoaa telkkarin kuvasta valkoisine mailoineen täydellisesti.
Pavelski taisi saada mailaa väliin.Harley 5-1. Jokohan Vasylle riittää.