Olen elänyt lapsuuteni kuunnellen Antero Karapaloa ja kumppaneita, joten jaksan kuunnella anttimäkisiä maailman tappiin asti.
Minä olen pelannut kiekkoa Antsan poikaa vastaan, yhtä hidas pelaamaan kuin oli isänsä selostamaan.
Olen elänyt lapsuuteni kuunnellen Antero Karapaloa ja kumppaneita, joten jaksan kuunnella anttimäkisiä maailman tappiin asti.
Höyry nyt oli oman aikansa Mertaranta. Linkku höpisi mitä höpisi, mutta oli omalla tavallaan värikäs. Ja jonkin verran saattoi ymmärtää kiekostakin. Mutta nää 70-80 -lukujen tasapaksut demaripökkelöt saivat nukahtamaan jopa olympialaisten finaalissa tasapaksulla lässytyksellään.Joo, ja puhumattakaan Höyrystä tai Linkusta;)
Niimpä Maurice. Tuotakaan maalia ei ois tullu.Miks ei Laine pelaa AV:llä? Vittu mitä peluutusta
Lätkäenglanti-Linkku sanakirjasta: Coast to coast = Rannikolta rannikolle. Höyryn selostuksesta ei tiennyt missä päädyssä pelataan, vaikka olis tullu telkkarista peli.Höyry nyt oli oman aikansa Mertaranta. Linkku höpisi mitä höpisi, mutta oli omalla tavallaan värikäs. Ja jonkin verran saattoi ymmärtää kiekostakin. Mutta nää 70-80 -lukujen tasapaksut demaripökkelöt saivat nukahtamaan jopa olympialaisten finaalissa tasapaksulla lässytyksellään.
Ei Ehlersin maaleja lasketa. On sen verran huono.1-0 Jetseille edellee, yv maalejahan ei lasketa?
Jottei jäisi kellekään epäselväksi, tämä oli juuri pointtini "oman aikansa Mertaranta" -vertauksessa.Höyryn selostuksesta ei tiennyt missä päädyssä pelataan, vaikka olis tullu telkkarista peli.
Erittäin hyvin sanottu.Höyryn selostuksesta ei tiennyt missä päädyssä pelataan, vaikka olis tullu telkkarista peli.
Sen näkee teeveestä ei siitä pelistä täällä tarvitse jauhaa.Pelissä tapahtuu selkeästi melko paljon asioita kun täällä puhutaan vanhoista selostajista.
No se vähän karkasi lavasta, kun ruvettiin mollaamaan Mäkistä. Saatiin kuitenkin loppumaan.Pelissä tapahtuu selkeästi melko paljon asioita kun täällä puhutaan vanhoista selostajista.
Koska näköjään mäkinen ei kelpaa jatkoajan asiantuntijoille, ehdottaisin Jussi Saarista erätaukohaastatteluihin ja Saukkosta selostajaksi. Kunnas kaukalon laidallePelissä tapahtuu selkeästi melko paljon asioita kun täällä puhutaan vanhoista selostajista.
Suvantovaihe menossa.
Juoko kukaan muu lonkeroa just nyt?
Koska näköjään mäkinen ei kelpaa jatkoajan asiantuntijoille, ehdottaisin Jussi Saarista erätaukohaastatteluihin ja Saukkosta selostajaksi. Kunnas kaukalon laidalle
Kippis.