Carter huitoi aivan vastaavan laisesti hetkeä aiemmin käsille keskialueella ja no call. Joskus olen itsekin ihmetellyt kuinka perkeleesti tuolla saa huitoa jälleen.Ei sillä etteikö tuosta Panarinille olisi jäähyä voinut viheltää, mutta en joteenki yhtää tajua tätä NHL huitomishommaa. Huitoa saa vaikka kuinka perkeleesti ja jäähy tulee sitten joskus jos sattuu tulemaan.
Ei sillä etteikö tuosta Panarinille olisi jäähyä voinut viheltää, mutta en joteenki yhtää tajua tätä NHL huitomishommaa. Huitoa saa vaikka kuinka perkeleesti ja jäähy tulee sitten joskus jos sattuu tulemaan.
Aika pitkälle nuo yrittää ottaa pois noita käsiin/keskivartalon kohdistuneita Huitomisia. Itse en kyllä ole vuosien varrella huomannut epäselvyyttä säännöstä. Hyvä vaan että ottavat pois minä en taho kattoa mitään eurooppalaista kahva lätkää.
TT!!!!
Tässäpä se dilemma onkin, hyvähän se on toki, että niitä otetaan pois. Mutta totuus on silti se, että NHL kiekossa huidotaan ja saa huitoa todella kovaa ja paljon. Kahvata ei toki samalla tavalla anneta kuin euroliigoissa, mutta väite siitä, että NHLssä huidottaisiin joteenkin vähemmän on silkkaa paskapuhetta.
Olkaamme yhtämieltä, että olemme asioista eri mieltä!Vaikea tuota on todistamaan lähteä, mutta minun mielestäni ero on erittäin huomattava.