Arto Kilponen
Jäsen
Hienoa Tsekki, just noin tää ylivoima kannattaakin pelata. Kuka siellä valmentajana piirtelee tämmösiä kuvioita, ei jeesus.
Jos Kanada voittaa, tulee USA vastaan. Jos Tšekki voittaa, tulee Ruotsi vastaan.Miten nyt määräytyy Suomen vastustaja?
USA ja Ruotsi mahdollisia vastustajia. Jos Kanada jatkoon niin USA ja jos Tsekki jatkoon niin Ruotsi?Miten nyt määräytyy Suomen vastustaja?
Jos Tsekki voittaa Ruotsi ja jos Kanada vie ni USA käsittääkseni.Miten nyt määräytyy Suomen vastustaja?
Myös TSN:n selostaja muka näki puhtaana, mutta ei sitten ihmeemmin protestoinut tuomiota.Hfboardsilla osa kanadalaisfaneista puolustelee Beaudoinin taklausta ja väittää puhtaaksi. Ressukat.
Jos Tsekki voittaa =>Ruotsi. Jos Kanada=>USA.Miten nyt määräytyy Suomen vastustaja?
Kanukit ottaa nämä karkelot niin tosissaan että mitalipeleistä ulos jääminen heidän maaperällään olisi varmaankin lähes kansallisen kriisin paikka.Ja cänädän kotiyleisö buuaa polvitaklauksen uhrille, hienoa ”kulttuuria”. Tshekki 2-1, maistuu.
Samaa ihmetellyt itsekin. Erottunut kyllä muista niissä kanukkien peleissä mitä itse olen nähnyt. Millanen kaveri tämä koutsi sitten on?Ihmettelen kyllä tuota Kanadan (jääräpäistä) peluutusta. 17 vuotias McKenna on varmaan nyt jo Kanadan dynaamisin ja taitavin pelaaja, ja pelaa 3. kentässä, sekä istui tuon vitosen boxissa. Oon kuullu kaikenlaista paskaa tuosta Kanukeiden valmentajasta.
En siis tiedä ihan hirveästi, mutta jätti tosi hyviä pelaajia ulos kisoista ja nuo peluutuspäätökset kanssa herättänyt ihmetystä.Samaa ihmetellyt itsekin. Erottunut kyllä muista niissä kanukkien peleissä mitä itse olen nähnyt. Millanen kaveri tämä koutsi sitten on?
Ok. Varmaankin jotain vikaa siellä ollut henkilökemioissa tms. Ei varmasti saa kovin lempeää käsittelyä kanadan medialta pelaajavalintoihin liittyen jos nyt lähtevät lauluun puolivälierässä :DEn siis tiedä ihan hirveästi, mutta jätti tosi hyviä pelaajia ulos kisoista ja nuo peluutuspäätökset kanssa herättänyt ihmetystä.