Otteluseuranta 2.–3.1.2025 (7. kisapäivä)

• 46 301
  • 1 056

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Mikkolallakin taatusti helpompi hengittää vaihtoaitiossa, ei kiristä ravatti. Slovakian vaarallisimmat paikat tähän mennessä ylivoimalla mutta kyllähän Suomi on tätä vienyt aika suvereenisti.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Rimpisen gamesave tuli muuten Suomen pakin luistimien terämuovin välistä maalille asti, miten kiekko edes mahtuu menemään sieltä välistä?
Tuonkin kolon kun tilkitsisi, niin olisi pakki hieman parempi blokkaamaan näitä kuteja. Sinänsä siis kaveri oli edessä ja kaiken järjen mukaan olisi pitänyt saada blokista krediittiä, mutta läp mäni ja Rimpinen pelasti. Luistimet vaihtoon.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Kgz

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vuoden valmentaja ja vuoden oululainen -palkinnot voi jo jakaa minun puolestani.

Latea ei päästetä ulos maasta - tai provinssista. On helemikuussa Senatorsin penkin takana.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Siinä oli paikantynkää.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt on pelissä meininkiä Suomella.

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Tämä Oskari Saari on aivan hirvittävä selostaja. Vituttaa ihan kuunnella tätä muka ”hauskaa” läpän heittoa ja selostamista.
Täysin eri mieltä. Ikan kanssa loistava pari. Tosissaan, mutta sopiva pilke silmäkulmassa.

Viimeksi muokattu:

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jumankauta. Nyt on nopiaa ja semmosta! Mä tykkään.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Minä tykkään Oskari Saaren selostuksesta. Ikasta sen verran että en toivo varsinaisesti että valmentaa SaiPaa Raimon jälkeen

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins (Carolina, Dallas) | Jukurit / JYP
Kyllä mulle kelpaa varsin hyvin tää selostaja pari kunhan ei oleta mitään ylen ajankohtaisohjelma tason kuivaa informaatiota ja faktaa lauseesta toiseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy