Mä vielä voisin yhden ottaa tähän erään ihan varmuuden vuoksi, sen jälkeen voisi. Näissä junnukisoissa voi melkeen koskaan olla ihan varmaVähän sellainen fiilis, että voisi mennä ekan erän jälkeen nukkumaan.
Mä vielä voisin yhden ottaa tähän erään ihan varmuuden vuoksi, sen jälkeen voisi. Näissä junnukisoissa voi melkeen koskaan olla ihan varmaVähän sellainen fiilis, että voisi mennä ekan erän jälkeen nukkumaan.
Juu eiköhän tää ollu tässä, nähdään välierissäMEINAAKO MUUTEN JOKU MENNÄ JO NUKKUMAAN?
MEINAAKO MUUTEN JOKU MENNÄ JO NUKKUMAAN?
Tuonkin kolon kun tilkitsisi, niin olisi pakki hieman parempi blokkaamaan näitä kuteja. Sinänsä siis kaveri oli edessä ja kaiken järjen mukaan olisi pitänyt saada blokista krediittiä, mutta läp mäni ja Rimpinen pelasti. Luistimet vaihtoon.Rimpisen gamesave tuli muuten Suomen pakin luistimien terämuovin välistä maalille asti, miten kiekko edes mahtuu menemään sieltä välistä?
Vuoden valmentaja ja vuoden oululainen -palkinnot voi jo jakaa minun puolestani.
Ongelma lienee, ettei Slovakiakaan ota Mikkolaa tosissaan.Mikkola onkin nero?
Täysin eri mieltä. Ikan kanssa loistava pari. Tosissaan, mutta sopiva pilke silmäkulmassa.Tämä Oskari Saari on aivan hirvittävä selostaja. Vituttaa ihan kuunnella tätä muka ”hauskaa” läpän heittoa ja selostamista.
Ikan kommentointi on helmiä sioille.Täysin eri mieltä. Ihan kanssa loistava pari. Tosissaan, mutta sopiva pilke silmäkulmassa.
Raportoitu.Täysin eri mieltä. Ihan kanssa loistava pari. Tosissaan, mutta sopiva pilke silmäkulmassa.
Kuka näistä Tepsin veskoista tietää.Vedot 6-6 ja maalit 3-0. Onko siellä Veini maalilla?