Otteluseuranta 2.–3.1.2025 (7. kisapäivä)

• 45 937
  • 1 056

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Matsin makein maali! Pera Pervon sanoin tekee gutaa!

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Hemmetin tyhmästi tuo Radivojevic itse pelasi tilanteen ja aiheutti itse oman loukkinsa, tämä taisi turhauttaa Ikankin.
Se on eri asia turhautua jatkoajassa, somessa, yleisössä tai kotisohvalla mutta kyllä mun mielestä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaa kun sanovan, että toine feikkaa kun talutetaan kaukolasta ulos. Olihan tuo hänen performanssi tuossa hylätyssä maalissa aikamoine tuulineen päivineen. Oli varmaa joo huumoria tai sen yrittämistä mutta en kyllä itse kaipaa kommentaattorilta standupin yritystä tässä vaiheessa turnausta. Keskittyisi asiaan kun on niin kova hokiukko muka. No joo ei ollut eka kerta kun menee omassa telkkarissa mutelle, koska on vaan niin vitun raskas.

Mutta positiivisiin we have a good goal! Ja Rimpinen pyörii maalilla kun hyrrä!

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ja mehän syötiin se paska ja oma poika Rasse palauttaa kolmen maalin johdon

Ihan jatkuvasti tuntuu tulevan tuomarit housuihin, kummastakin päästä.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllähän tämä ilman Rimpistä olisi ihan eri peli. Slovakia päässyt tässä pelissä liikaa hyville paikoille.
On. Ja Slovakia on kyllä valmis kamppailemaan kummankin maalin edessä. Rimpinen on onneksi mies paikallaa ja valmis vaikka itse pieneen painiin.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
K-Espoolta loukkaantui jo toinen ruotsalaisveska. Alkaa näyttää pahalta nuo miekkailut Rimpisen maalilla.

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Se on eri asia turhautua jatkoajassa, somessa, yleisössä tai kotisohvalla mutta kyllä mun mielestä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaa kun sanovan, että toine feikkaa kun talutetaan kaukolasta ulos. Olihan tuo hänen performanssi tuossa hylätyssä maalissa aikamoine tuulineen päivineen. Oli varmaa joo huumoria tai sen yrittämistä mutta en kyllä itse kaipaa kommentaattorilta stanupin yritystä tässä vaiheessa turnausta. Keskittyisi asiaan kun on niin kova hokiukko. No joo ei ollut eka kerta kun menee omassa telkkarissa mutelle, koska on vaan niin vitun raskas.

Mutta positiivisiin we have a good goal! Ja Rimpinen pyörii maalilla kun hyrrä!
Niin siinähän oli Ika oikeassa että ei ollut potku.
Toki ei tiennyt silloin että tuomarit voivat arpoa siitä molarin estämisen. Eikä kyllä kukaan muukaan.
Ei noihin selostajiin ja kommentaattoreihin kannata niin vakavasti suhtautua.

Suosikkijoukkue
Tappara
Se on eri asia turhautua jatkoajassa, somessa, yleisössä tai kotisohvalla mutta kyllä mun mielestä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaa kun sanovan, että toine feikkaa kun talutetaan kaukolasta ulos.

Varsinkin kun ottamatta nyt kantaa mistä johtui ja kenen vika, niin kiistaton fakta on että tilanteessa on erittäin kova polvi vastaan polvi kontakti. Tälläisen jälkeen tuon tapainen heitto, kun lääkärit kantaa kaveria koppiin on aivan helvetin mautonta keneltä vaan, puhumattakaan tv-lähetyksen kommentaattorilta.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
En ole tykännyt tämän toisen erän pelaamisesta. 5min jäähy toki sotki peliä ja rytmiä, mutta slovakki ollut vahvasti pelin päällä. Lukemat mairittelevat Suomea.

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kyllä nyt ammattipelaaja osaa pelata päätä käyttäen eikä vedä sata lasissa ilman ajatusta tilanteesta toiseen. Ja en tarkoita vain tätä tilannetta.

Jos kaksinkamppailutilanteissa jättää tilanteet pelaamatta tai pelaa ne pehmeästi niin ei se kovinkaan usein tue sitä, että oma joukkue voittaisi ottelua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy