Se on eri asia turhautua jatkoajassa, somessa, yleisössä tai kotisohvalla mutta kyllä mun mielestä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaa kun sanovan, että toine feikkaa kun talutetaan kaukolasta ulos. Olihan tuo hänen performanssi tuossa hylätyssä maalissa aikamoine tuulineen päivineen. Oli varmaa joo huumoria tai sen yrittämistä mutta en kyllä itse kaipaa kommentaattorilta standupin yritystä tässä vaiheessa turnausta. Keskittyisi asiaan kun on niin kova hokiukko muka. No joo ei ollut eka kerta kun menee omassa telkkarissa mutelle, koska on vaan niin vitun raskas.Hemmetin tyhmästi tuo Radivojevic itse pelasi tilanteen ja aiheutti itse oman loukkinsa, tämä taisi turhauttaa Ikankin.
Onkohan tämä ainoa kerta, kun joku tuomareiden höperehdintä on mennyt Suomen eduksi"Kyllähän tässä keskelle täytyy näyttää!" - Mertsi
10 sekuntia myöhemmin:
"Jaa, hah hah, se menee läpi verkosta, *tirsk* se menee läpi verkosta!"
Good times.
Äläs nyt, Peter Andersson ei aikoinaan huomannut, että Koistinen ampui läpi verkosta.
Elinikäinen toimitsijakielto.
Tämä oli kyllä huikea suoritus.
On. Ja Slovakia on kyllä valmis kamppailemaan kummankin maalin edessä. Rimpinen on onneksi mies paikallaa ja valmis vaikka itse pieneen painiin.Kyllähän tämä ilman Rimpistä olisi ihan eri peli. Slovakia päässyt tässä pelissä liikaa hyville paikoille.
Niin siinähän oli Ika oikeassa että ei ollut potku.Se on eri asia turhautua jatkoajassa, somessa, yleisössä tai kotisohvalla mutta kyllä mun mielestä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaa kun sanovan, että toine feikkaa kun talutetaan kaukolasta ulos. Olihan tuo hänen performanssi tuossa hylätyssä maalissa aikamoine tuulineen päivineen. Oli varmaa joo huumoria tai sen yrittämistä mutta en kyllä itse kaipaa kommentaattorilta stanupin yritystä tässä vaiheessa turnausta. Keskittyisi asiaan kun on niin kova hokiukko. No joo ei ollut eka kerta kun menee omassa telkkarissa mutelle, koska on vaan niin vitun raskas.
Mutta positiivisiin we have a good goal! Ja Rimpinen pyörii maalilla kun hyrrä!
Onneksi tuomaristo viheltää jatkuvasti pelin poikki vaikka kiekko on pelissä
Sama. Tuli mieleen että lasketaanko Rimpisen varaan jo vähän liikaakin.Kyllähän tämä ilman Rimpistä olisi ihan eri peli. Slovakia päässyt tässä pelissä liikaa hyville paikoille.
Se on eri asia turhautua jatkoajassa, somessa, yleisössä tai kotisohvalla mutta kyllä mun mielestä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaa kun sanovan, että toine feikkaa kun talutetaan kaukolasta ulos.
Kattoo noita senttereitä ni en ihmettele yhtään jos eiOnko Suomi voittanut yhtään aloitusta tässä erässä?
Kyllä nyt ammattipelaaja osaa pelata päätä käyttäen eikä vedä sata lasissa ilman ajatusta tilanteesta toiseen. Ja en tarkoita vain tätä tilannetta.