Jos tämä Sawchenko ottaa voiton tästä pelistä niin menee kyllä mun papereissa Ayresin suorituksen edelle: joukkue 6-1 häviöllä ensimmäisen erän jälkeen, hätävaramaalivahti jäälle ja Sharksin nousu Sawchenkon nollatessa Penguinsin
Jos tämä Sawchenko ottaa voiton tästä pelistä niin menee kyllä mun papereissa Ayresin suorituksen edelle: joukkue 6-1 häviöllä ensimmäisen erän jälkeen, hätävaramaalivahti jäälle ja Sharksin nousu Sawchenkon nollatessa Penguinsin
No totta tuossa lähetyksessä vain puhuttiin hätävaramaalivahdista niin ajattelin että varmaan kyseessä sitten sellainen Ayresin tapainen tuuraaja. Taustalla pyörinyt tämä peli ekan erän jälkeen niin en niin perillä ollut tuosta tilanteesta, käsi pystyyn virheen merkiksiMiks ihmeessä menisi? Kyseessä kuitenkin AHL ja ECHL maalivahti. Eikä todellakaan mikään zambonikuski.
Kevin Lankinen olisi samanlainen turhake voittaessaan maailmanmestaruuden.