4 huippupaikkaa ainakin? Mutta oli sillä muitakin syöttöjä.Montako paikkaa Tolvanen petas kavereilleen?
4 huippupaikkaa ainakin? Mutta oli sillä muitakin syöttöjä.Montako paikkaa Tolvanen petas kavereilleen?
Käsisyötöstä lähti tilanne liikkeelle. Loppuuko kisat kuten alkoi, tuomarivirheeseen?
Minulla sama fiilis. Ollut koko pelin ajan. Toivottavasti pojat vielä kuitenkin näyttää.Mulla on poijaat ja tytöt sellainen fiilis et meidän turnaus päättyi tähän peliin.
Samaa katsoin kanssa, aika selvä paikkaJäi tuomareilta Tšekin rankkari viheltämättä.
Mutta täytyy olla joviaalimpi jätkä kuin esim. Turkulaisen...On toi Jere Innala toivoton tapaus maalipaikoissa.
Positiivinen esitys, kun jokainen oikea maalipaikka päättyy maaliin?
Tämä Innala ei kyllä osuisi edes ladon seinään.
Kuka mestiksessä edes osaa laukoa tai harhauttaa? Luukkonen on tässä turnauksessa pelannut läpiajot täysin väärin ja läpiajojahan rankkarit ovat.Itse pidän Luukkosta loistavana nimenomaan rangaistuslaukauksissa. Toki mulla on Mestiksessä vaan nähtyjä rankkukilpailuja Luukkoselta, mutta ainakin siellä homma hoituu.
Monta. Vielä kun ois jollekin kelvannut.Montako paikkaa Tolvanen petas kavereilleen?
Miro Heiskanen syötti
Ei Luukkosesta ole rankkareihin.