L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Porttilan olisi kuulunut sanoa "Satun tietämään että liigassakin olisi ottajia Välimäelle ollut".
Tommy?Kirsi?
Sääntö on ollut jo vuosia IIHF:n sääntökirjassa. Nyt sitä vaan myös noudatetaan!On toi vähän raju sääntö, että kahdesta aloittajan vaihdosta tulee jäähy. Linjatuomareilla aika iso vastuu.
Mestis-veskariahan täällä haukutaan, kun pelaa Mestis-tasolla. Sitten kun Liigan paras puolustaja pelaa Mestis-tasolla, niin ei saisi kritisoida? Mielenkiintoista.Minkä takia täällä yhtäkkiä Heiskasta dissataan jonain Suomen paskimpana tässä turnauksessa?
Ja tiedä montako pinnaa enemmän voisi olla jos kaverit olisivat muutamasta huippusyötöstä lapioineet maaliin.Johtaa kuitenkin joukkueen sisäistä pistepörssiä ja on piste per peli tahdissa. Tässäkin ottelussa mukana molemmissa Suomen maaleissa, että ei se ihan vihkoon ole mennyt.
Ei sovi Heiskasen tyyliselle pelaajalle tollanen vuodelta miekka ja kivi paska pelitapa. Kun ei tuossa pelaamisessa ole mitään järkeä!Heiskanen oli EHT:llä todella suvereeni verrattuna Dahliniin, näissä kisoissa Dahlin on ollut vielä suvereenimpi Heiskaseen verrattuna. Mielenkiintoinen kaksikko kyllä, mutta olen itse todella pettynyt siihen mitä Mirolta olen nähnyt. Ihan ok pelaamista kiekolla, mutta kaverin piti olla molempiin suuntiin näissä karkeloissa liki täydellinen.
En kyllä viihtyisi duunissa, jossa joka toinen kommunikoitu sana on kirosana.
En kyllä viihtyisi duunissa, jossa joka toinen kommunikoitu sana on kirosana.
Sääntö on ollut jo vuosia IIHF:n sääntökirjassa. Nyt sitä vaan myös noudatetaan!
Välimäestä tulee mieleen Anssi Salmela.
Voi rutto ryökäle ruutanaAina voi mennä Kärppiin pelaamaan, koska lestathan ei kiroile.
Sano muute kerran myöskin tyhjäks halliks, varmaan vahingossa.Maininnee myös vielä viimeisessä erässä pariin otteeseen "puolityhjän hallin".
Eikai nuo vielä työkseen tuota tee.En kyllä viihtyisi duunissa, jossa joka toinen kommunikoitu sana on kirosana.
Oho, tuli Välimäestä kyllä ihan uusi persoona esille. Ei vaikuta tuommoiselta agitaattori-tyyppiseltä.
Silti taitaisi vähän mieli sanoa, että UPL on ollut Suomen kantava voima, niinhän?
Persoona on kyllä hyvin kaukana Anssi Salmelasta vastaavassa iässä. Salmela oppi elämään urheilijan elämää vasta juniorivuosiensa jälkeen, kun Välimäki on tehnyt sitä nuoresta iästä alkaen.