Mä en kyllä ymmärrä miten kommentaattorien pitää Rantasen persettä nuolla ihan perus syötöstä viivalle pakille Unkaria vastaan :D
Kertoo Suomen pelaamisen tasosta, että tuollainrn suoritus lasketaan hienoksi suoritukseksi.
Mä en kyllä ymmärrä miten kommentaattorien pitää Rantasen persettä nuolla ihan perus syötöstä viivalle pakille Unkaria vastaan :D
Eikös pisteiden jakautuminen noin maalintekijälle kerro vastuunpakoilusta? :DMikko "turisti" Rantanen 0+6
Niin oli. Olis voinu ite taas tehä.Olipa taas pirun huono toi Rantanen
Mitä helvettiä, täällä siis lähinnä arvostellaan Rantasta, joka on ollut aivan ylivoimaisesti paras pelaaja tässä pelissä??? Olkoonkin että parantamisen varaa on Mikollakin. Arvostelkaa nyt ensin vaikka tuota pakiston kokoamista lähes pelkkien metsureiden varaan, seuraavaksi Jalosen aikansa elänyttä pelitapaa ja kolmanneksi vaikka sitä ettei tuolla suostuta millään muuttamaan ketjuja vaikka kaikesta näkee ettei kemioita oikein ole.
En usko että Rantanen kuuli selostusta itse.Mä en kyllä ymmärrä miten kommentaattorien pitää Rantasen persettä nuolla ihan perus syötöstä viivalle pakille Unkaria vastaan :D
Rantanen ollut tänään paras Suomen pelaaja.
Jalonen luki varmaan erätauolla tätä ketjua joukkueelle.En usko että Rantanen kuuli selostusta itse.
Ranella on lähinnä jään pettämistä ollut kyse. En syytä syöttöjä!Eikös pisteiden jakautuminen noin maalintekijälle kerro vastuunpakoilusta? :D
Onkohan Unkarinkin ”taso noussut” niin huimasti ettei saada perinteistä 6-0 tulosta edes tähän.Maalijuhlat ei kuulu meidän peliin.
Eihän Suomi edes ole tuolla?Rantanen hyvä. Suomi voisi parantaa vielä.